از پشت پرده حملات علیه رئیس جمهور تا درآمد نجومی سپرده‌گذاران بانک‌ها

 در ۲۶ آذرماه، لو رفتن پشت پرده حملات علیه رئیس جمهور بازدید زیادی داشت.

 

به گزارش خبرگو ،در سرویس سیاسی، نقل قولی از پزشکیان پربازدید بودکه گفت: می‌توانم ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان درآمدداشته باشم. یک گزارش پربازدید هم افشا کرد چه کسانی، پشت‌پرده فضاسازی و حملات سنگین علیه روحانی قرار دارند؟ در این سرویس، انتشار انتقادهای کواکبیان به قوای سه‌گانه هم پرمخاطب بود. او گفت: مگر چقدر زمانداریم؟ مردم خانه‌تکانی‌مان می‎کنند!

در سرویس اقتصادی احتمال حذف ناگهانی خودروهای ارزان از بازار پربازدید بود. پس از آن، قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی در بازار مشتریان زیادی داشت و برای مخاطبان هم مهمبود بدانند سپرده‌گذاران بانکیچقدر درآمد داشتند؟

یک بازیگر زن در سرویس فرهنگی گفت: نمی‌توانستم در سینمای فاسد قبل از انقلابکار کنم. این سخن او،پربازدیدترین مطلب شد. همچنین گزارشی با تیتر همایون شجریان برگزیده مردم شد، محسن چاوشی برگزیده کارشناسان بازدید زیادی داشت. انتقاد تند از مریل استریپ در ماجرای رسوایی واینستین هم پرمخاطب بود.

پربازدیدترین خبر اجتماعی به نخستین تعطیلی مدارستهران به دلیل آلودگی هوا در سال ۹۶ اختصاصداشت. پس از آن، گفت‌وگو با دختر ۲۰ ساله‌ای که ۱۱ بار زبان افعی رابوسیده، مورد توجه مخاطبان بود و یک نماینده هم درباره مرگ آیت الله هاشمیاظهارنظر کرد وجود حتی ذره‌ای ازمواد رادیواکتیو در بدن طبیعی نیست!

گزارشی تحلیلی درباره وضعیت ایران-عربستان واحتمال ادامه رویارویی آنها بازدید زیادی در سرویس بین الملل داشت. پس از آن، واکنش بعیدی‌نژاد به مقاله ایندیپندنت درباره ولیعهد عربستان پربازدید بود و از آن سوی کره زمین هم خبررسیده که نیویورک‌تایمز به خاطر مقاله ظریف با سفیر سعودی درافتاد.

در سرویس طنز، حاشیه‌های دیدنی ضرب‌وشتم یک دست‌فروش!پربازدید شد.

منبع:خبرآنلاین

اصلاح شده دوشنبه, 27 آذر 1396 05:44
برچسب ها

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top