از شنیده شدن صدای انفجار در ریاض تا اعلام گران شدن بنزین/ پربازدیدهای ۲۸ آذر

 در ۲۸ آذرماه، سخنان رئیس جمهور در همایش حقوق شهروندی بازدید زیادی داشت و البته واکنش‌های متعددی هم درباره این سخنان بروز یافت.

 

به گزارش خبرگو ، در سرویس سیاسی پربازدیدترین و مهمترین خبرسخنان روحانی در همایش حقوق شهروندی بود. رئیس جمهور گفت: والله ‌پیغمبر شنود نمی‌گذاشت،در زندگی‌ مردم ‌دخالت نکنیم.

در این سرویس پشت‌پرده هیاهویکمپین «پشیمانیم» هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس خبرپربازدیدی هم عنوان کرد خبرگزاری قوه قضاییه پاسخ احمدی‌نژاد را داد: عملکرد شما و یاران پرمدعایشما، مصداق فتنه‌گری نیست؟

در سرویس اقتصادی رونمایی از گوشت کیلویی ۹۰۰ هزار تومانی در تهران بازدید زیادی داشت. خبر پرتکان بعدی حکایتاز آن داشت که برای سلامتی همه شهروندان و لزوم کاهش مصرف سوخت، بنزین ۱۵۰۰ و گازوئیل ۴۰۰ تومان می‌شود! در اینسرویس اعلام قیمت بی‌کیفیت‌ترین خودروهای بازار که میانگین قیمتی از ۲۵ تا ۷۰ میلیون تومان دارد، هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی واکنش مریل استریپ به اتهام دورویی در رسوایی‌های اخلاقی هالیوود بازدید زیادی داشت. همچنین خبر پربازدیدیگفت خواننده سرشناس پاپ بازیگر شد. در این سرویس واکنش تند حمید فرخ‌نژاد به تعویق اکران «عصبانی نیستم»هم پربازدید بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس جامعه اعلام شد مدارس تهران فرداچهارشنبه تعطیل شد! در این سرویس خبر پربازدیدی از مردم پرسید شاخص آلودگی هوایامروز تهران به ۱۸۰ رسیده بود؟ سئوالدیگری هم کلیک زیادی خورد: چرا در ایران، قربانیان خشونت جنسی‌ سکوتشان را نمی‌شکنند؟

پربازدیدترین خبر بین المللی به شنیده شدن صدای انفجار در ریاض اختصاص داشت. همچنین برای مخاطبان سرویس بینالملل مهم بود بدانند رییس‌جمهور فرانسه درباره آینده برجام به سفیر کشورمان چه گفت. در این سرویس نقل قول ترامپ هم پربازدید بود که گفت: مقام‌های آمریکایی توافق بدی با ایران داشته‌اند.

در سرویس طنز هم باز شدن کمربند انتحاری احمدی‌نژاد! هم بازدید زیادی داشت!

منبع:خبرآنلاین

اصلاح شده چهارشنبه, 29 آذر 1396 06:09
برچسب ها

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top