ازگزارش شورای امنیت ملی درباره مرگ آیت‌الله هاشمی تا خودکشی یک مدیر در برج میلاد/پربازدیدهای ۲۵ آذر

 در ۲۵ آذرماه، گزارش شورای عالی امنیت ملی درباره مرگ آیت‌الله هاشمی، به روایت دختر او، بازدید زیادی داشت.

 

به گزارش خبرگو ،در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر بهنقل قولی از فائزه هاشمی اختصاص داشت که گفت: شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد در بدن پدر۱۰ برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است. دراین سرویس نقل قول دیگری از احمد خاتمی همپربازدید بود که گفت: دوبار در اینستاگرام ریپورت شدم. در این سرویس افشاگری مشاور روحانی از پروژه احمدی‌نژادی‌ها علیه دولت همبازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی گزارشی از ۲خودرو جدید در راه بازار ایرانپربازدید شد. پس از آن برای مخاطبان مهم بود بدانند کدام گروه‌ها سال ٩٧ همچنان یارانه می‌گیرند؟ دراین سرویس گزارش هزینه‌ای که چینی‌سوارهابرای خرید خودرو می‌کنند هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی رازی که مهران غفوریان در یک برنامه تلویزیونی فاش کردپربازدید بود. پس از آن، انتقاد روزنامهجمهوری اسلامی از بودجه حوزه های علمیه بازدیدزیادی داشت و تمجید بازیگر «من سالوادور نیستم» از رضا گلزار همپربازدید بود.

در سرویس جامعه گزارشی درباره سرنوشت صدهاهزار عروسبی داماد بازدید زیادی داشت. پس از آن، روایتی از خودکشی یکی از پرسنل برج میلاد در محل برجپربازدید شد و در نهایت هم توضیحات برج میلاد درپی مرگ یکی از مدیرانش مخاطبان زیادی را جذب کرد.

در سرویس بین الملل جزئیات طرح ممنوعیت فروش هواپیما به ایرانبازدید زیادی داشت. در این سرویس واکنش فرانسه به ادعاهای نیکی‌هیلی علیه ایران همپربازدید بود و در نهایت، در خبری پرمخاطب، ایندیپندنت بازنده‌ترین چهره سال خاورمیانه را معرفی کرد.

در سرویس طنز هم سورپرایز نجفی برایحل مشکلات تهران پربازدید بود.

منبع:خبرآنلاین

اصلاح شده یکشنبه, 26 آذر 1396 06:27
برچسب ها

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top