آرشیو (9180)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
Children categories
اقتصادی (6082)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
View items...اجتماعي (586)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
View items...ورزشي (1095)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
View items...سیاسی (115)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
View items...فرهنگی (1242)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
View items...به گزارش پایگاه خبری خبرگو، دکتر یاسر هشترخانی حقوقدان و تحلیلگر مسائل سیاسی به خبرنگار ما گفت : اگر بخواهیم واژه فرهنگ را در ادبیات فارسی ریشه یابی کنیم باید بدانید که، فرهنگ فارسی معین واژه فرهنگ را مرکب از دو واژه (فر) و (هنگ) به معنای ادب، تربیت، دانش، علم، معرفت و آداب و رسوم تعریف کرده است. فرهنگ به معنای پیش کشیدن و فرا کشیدن است. به همین علت فارسی زبانان فرهنگ را سبب پیشرفت می دانند.
در ادامه می خواهیم به این بپردازیم که موضوع فرهنگ و هنر چیست و متعلق به چه دوره ای می باشد؟
با مطالعه متن های باستانی ایران، درمی یابیم که واژه فرهنگ از دوره پارسی میانه است، که وارد فرهنگ ایران شده و پیش از آن کلمه ای که به معنای فرهنگ باشد در این زبان وجود نداشت.
فرهنگ و هنر هر کشوری میزان اصالت آن کشور را نشان می دهد که راهکار های شایع موجه در یک جامعه برای رفع هرگونه نیاز واقعی یا غیر واقعی می باشد و مجموعه پیچیدهای از دانشها، باورها، هنرها، قوانین، اخلاقیات، عادات و هرچه که فرد به عنوان عضوی از جامعه خویش فرا میگیرد تعریف می شود. فرهنگ به وسیله آموزش و مطالعه به نسل های بعدی منتقل می گردد.
نیاز انسان امروزه به هنر از جمله نیازهایی است که احتیاج به استدلال ندارد. زیرا هر انسانی، با هر سطحی از فرهنگ، فکر و اندیشه ای، به این مساله واقف است. از زمانی که انسان را می شناسیم به همان میزان هنر را در کنار او می بینیم. بشر در طول تاریخ حیات اجتماعی اش هیچ وقت بدون هنر زندگی نکرده و هنر از آغاز زندگی تا به امروز همچنان با او و همراه او بوده و خواهد بود.
هنر در حکم یک زبان است، زبان بدیع عواطف و هیجان ها و منعکس کنندهی عمیقترین احساسات است.
فرهنگ و هنر در عین حال که دو مقوله جدا از هم هستند، مکمل یکدیگرند، به این معنی که مهم ترین میراث تاریخی بشر، فرهنگ اوست، که وسیله تعامل و ارتباط با دنیای پیرامونش به شمار می رود و هنر مهم ترین بخش فرهنگ است. اصالت هنر و پیوند آن با زندگی بشر، رمز ماندگاری آن می باشد که در طول تاریخ و با زندگی وی عجین شده و بخشی از فرهنگ ملل را تشکیل می دهد.
محمد امین حسینی یک جوان با استعداد و توانمند که بیش از ۴ سال در حوزه سوشال مدیا و بلاگری در فضای مجازی اینستاگرام فعالیت میکند.
به گزارش پایگاه خبری خبرگو، این جوان با محوریت برندسازی کسب و کار، پرسونال برندینگ یا همان برندسازی شخصی مشغول میباشد و در طی این سال ها ایشان کار خود را درحوزه تولید محتوا ، آموزش تبلیغات ، مدرس بلاگری در کسب و کار و در نهایت خدمات رزرو تبلیغات بدون واسطه با حدود ۴۰۰۰ هزار بلاگر و اینفلوئنسر شروع به کار کرد.
تا الان چند دوره کلاس آموزش تبلیغات و بلاگری برگزار کردید؟
بدانیم بلاگری یک هنر میباشد و همچنین میتوان نگاه تخصصی به این حرفه داشت .افرادی که تولید محتوا در کسب و کار انجام میدهند بر اساس علاقه و استعداد ذاتی که دارند همراه با ایده پردازی و خلاقیت در سناریوی خود به کار میبرند که برای هر بخش جداگانه تعریف میشود.
در ابتدا دورههایی را به صورت خصوصی و در قالب مشاوره برگزار کردیم اما در چند ماه آینده دورهها در قالب بسته های تخصصی آموزشی طراحی و در حال آماده سازی برای ارائه میباشد . دورهها ۱۵ تا ۳۰ ساعت به همراه مدراک معتبر دانشگاهی و آکادمی های آموزشی میباشد
بیشترین انتظاری که مخاطبین از تبلیغات بلاگرها دارند چیست؟
باید توجه داشت که جذب فالوور در زمینه تبلیغات فضای مجازی همیشه نباید در اولویت باشد بلکه بخش مهم اثرگذاراری برای مخاطبین ، بازدهی در فروش ، مخاطب شناسی
تولید محتوای مناسب و تخصصی
ازجمله انتظارات مخاطبان است
پاسخ شما به افرادی که میگویند شرکت ما نیاز به برندسازی و تبلیغات ندارند هرچند که شناخته شده باشد چیست ؟
در واقع برندسازی و تبلیغات یک امر بدهی در کسب و کار است. که استمرار آن را نمی توان فقط به یک بازه زمانه اختصاص داد
دقیقاً همان زمان که تصور میکنید که دیگر به این تبلیغات نیاز ندارید گاهی رقبا از شما پیشی میگیرند و شما دچار چالش و وحتی با شکست مواجه شوید چرا که برند دیگری جایگزین آن شرکت قرار میگیرد.
یکی از دلایل اینکه شرکتهای بزرگ مانند کوکاکولا به تبلیغات خود ادامه میدهند همین موضوع میباشد درگیر کردن ذهن مردم نسبت به محصولات خود است.
واینرها و بلاگرها در حوزههای مختلف و خاص خود که از همدیگر متمایز میباشند و فعالیت میکنند در نتیجه هر گروه مخاطب خاص خود و بازخورد خودش را دارد.
ضمن اینکه تعداد بلاگرهایی که چهره معروفی دارند خیلی کمتر از تعداد واینرها بوده همین امر باعث شده واینرها در برندسازی بیشتر ورود داشته باشند.
واقعاً بلاگری شغل پولساز و راحتی است؟
برخلاف بسیاری از تصور مردم که بلاگری و واینری شغل آسان و به سهولت میتوان کسب درآمد کرد
این شغل مانند هر شغل دیگری سختی های خودش را دارد شاید تصور عموم مردم بر این باشد. یک سری افراد در رفاه و تفریح میباشند اما داخل بیوگرافی و زندگی شخصیشان بسیار چالش های اجتماعی، امنیتی و حتی چالش های خانواده دست و پنجه نرم میکند که کسی شاهد آن نیست
گاهی نیز بلاگرها واینر ها و در کل فعالان فضای مجازی در این زمینه ضرر مالی های مالی و اعتباری زیادی میکنند مثال برای انجام پروژه و تولید محتوا که قابل پخش نمیباشد به دلایل مختلف و یا بازدید و بازخورد مناسب نداشتن
سخن آخر: این شعار برند ما میباشد اگر تغییر نکنید جایگزین میشوید.
و لازم میدونم از خانم دکتر خاطره استاد رضایی هیئت مدیره محترم شبکه تعاون تجارت تشکری داشته باشم که با صدور حکم و انتصاب بنده را به عنوان دبیر کمیسیون فضای مجازی شبکه تعاون تجارت لطف خود راشامل حال بنده کردن
و همچنین قدردان مشاور و تنها حامی خود و برند دیجاک سرکار خانم سعیده مخلصی هستم .
و قدر دان خانواده ،دوستان و همه بزرگوارانی که در این مسیر من را همراهی کردن
برای ورود به صفحه ی اینستاگرام مستردیجاک روی اینجا کلیک کنید.
خبرنگار :مهدیه قطبی کهن
انتهای پیام