خبرگو: در هفدهمین سفر استانی مدیرعامل و هیاتهمراه به استان مرکزی بر طرحریزی، برنامهریزی و نظارت راهبردی بهعنوان عامل پیشرفت شرکتهای بیمه تاکید شد.
بهگزارش خبرگو به نقل از روابطعمومی بیمهکوثر مدیرعامل شرکت در دیدار و گفتوگو با مدیر، کارشناسان و نمایندگان سرپرستی که باحضور معاونان "برنامهریزی و نظارت راهبردی" و "مالی" و مدیر امورنمایندگان برگزار شد؛ گفت: شبکه فروش با بهرهمندی از ظرفیتها و پتانسیلهای موجود این استان میتوانند در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی نقش موثری را ایفا کنند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی شبکه فروش را همکاران توانا و پشتوانه ارزشمند شرکت دانست و بیانکرد: برنامهریزی و اجرای برنامههای ابلاغی توسط کارکنان ستاد، سرپرستیها، شعب و نمایندگان در سراسر کشور و رصد عملیاتی شدن آنها و ازسوی دیگر سرمایهگذاری در حوزههای سودده، افزایش سوداوری شرکت، پرداخت سود به سهامداران، واریز سود بیمههای عمروسرمایهگذاری به اندوخته بیمهشدگان، جلب اعتماد ذینفعان و همچنین ترکیب فروش براساس میزان ریسک و ظرفیتهای هر استان موجبات رشد و تعالی شرکت را فراهم کرده است.