از واکنش مطهری به کشف حجاب دختران تا سرنوشت نامعلوم پرونده‌های احمدی‌نژاد/ پربازدیدهای ۱۱ بهمن

 در روز چهارشنبه 11 بهمن، پربازدیدترین خبر به واکنش علی مطهری به کشف حجاب دختران در خیابان انقلاب اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره افزایش 70 میلیونی قیمت یک خودرو و واکنش تاکسی‌رانی به کرایه‌های میلیونی در شب برفی تهران بازدید زیادی داشتند.

 

به گزارش خبرگو ،در سرویس سیاست، واکنش مطهری به کشف حجاب دختران در خیابان انقلاب مخاطبان زیادی یافت. حضور سحرگاهی رهبر انقلاب در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب وگلزار شهدا هم با استقبال کاربران همراه شد. سرنوشت نامعلوم پرونده‌های احمدی‌نژادهم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس اقتصاد،افزایش ۷۰ میلیونی تومان قیمت یک خودرو از سوی دنبال‌کنندگان نوسانات بازار خودرو بازدیدزیادی داشت. قیمت آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر در نقاط مختلف تهران هم برای کاربرانیکه دغدغه مسکن دارند، جذابیت زیادی داشت. 10 مهارتی که بیکاران باید آن را بیاموزندبا استقبال مخاطبان همراه شد.

در سرویس فرهنگ،خودکشی بازیگر آمریکایی پس از رسوایی جنسی پربازدیدترین خبر بود. زن‌هایی که کار میکنند ، نباید درآمد خود را به شوهرشان بدهند هم برای بانوان اهمیت بسیار زیادیداشت. گریم متفاوت بازیگر زن در نقش یک معتاد هم از جذابیت زیادی برای کاربرانبرخوردار بود.

در سرویس جامعه،سوالی درباره شرعی یا غیرشرعی بودن توصیه‌های خانم کارشناس خانواده در تلویزیون یزدبرای مخاطبان جالب توجه بود. واکنش تاکسی‌رانی به کرایه‌های میلیونی در شب برفیفرودگاه امام خمینی (ره) نیز خبرساز شد. علت اینکه هیچ خیابانی در تهران هنوز به نام مصدق نیست دیگر خبری بود که با تاسف مخاطبان همراه شد.

در سرویس بین‌الملل، توهین کمپانی اچ اند ام به نام جلاله «الله» با بازدید زیادی همراه شد. مکرونهم به ترکیه هشدار داد برای کاربران جذابیت داشت.

در سرویس ورزش،جدی شدن بازگشت یک ستاره به پرسپولیس برای هواداران قرمزها مهم بود و با استقبال‌شانهمراه شد. صعود الغرافه به لیگ قهرمانان آسیا با درخشش طارمی برای علاقه‌مندان بهاخبار لژیونرهای ایرانی جالب توجه بود. تراکتورسازی و پرسپولیس محروم شدند دیگرپربازدید این سرویس بود.

در سرویس طنز وکاریکاتور، آقای خاص دروازه‌بان شد پربازدیدترین خبر بود.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top