كارگاه سفر و گردشگری با محوریت «سفر با خودروی شخصی» در سعدآباد برگزار می‌شود

چهارمین کارگاه سفر و گردشگری موزه برادران امیدوار با محوریت موضوع «سفر با خودروی شخصی» یکشنبه ١٠ آذر ۹۶ در سالن سینمای کاخ موزه ملت واقع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگو ، به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، جهانگردی با خودرو، مقدمات و تجهیزات سفر، اخذ ویزا، مسیر و مسیریابی، نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزارهای مورد نیاز و مرور خاطرات سفر از موضوعاتی است که در چهارمین کارگاه سفر و گردشگری به آن پرداخته خواهد شد. 

این کارگاه با اجرای حسین علی محمدی یکی از جهانگردان ایرانی خواهد بود که در طول ۱۰ سال اخیر به بیش از ۶۵ کشور جهان سفر کرده و مسافتی بالغ بر ۱۱۰هزار کیلومتر را در خارج از مرزهای ایران با خودروی شخصی پیموده است. 

پس از پایان دوره چهارجلسه‌ای، یادبود شرکت در این دوره ممهور به مهر موزه و امضای برادران امیدوار به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد. 

علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین کارگاه سفر و گردشگری موزه برادران امیدوار که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز یکشنبه ١٠ دی ۹۶ به‌صورت رایگان برگزار می‌شود می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره تلفن ٠٢١٢٢٣٣٩۵٠٣ تماس بگیرند و در روز یاد شده به نشانی میدان تجریش، خیابان ولیعصر‌ (عج)، خیابان شهید فلاحی، خیابان شهید طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، کاخ موزه ملت مراجعه کنند.

منبع:میراث آریا

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top