امکان رزرو آنلاین هتل‌های ۱۷۰ کشور با کارت شتاب ایرانی

امکان رزرو بیش از ۲۲۰ هزار هتل در بیش از ۱۷۰ کشور با کارت‌های شتاب ایرانی در سراسر دنیا برای مسافران و گردشگران ایرانی فراهم شد.

به گزارش خبرگو ، شرکت علی بابا در مجموعه دیگری از خود به نام «جاباما» که به حوزه رزرو هتل‌های داخلی و خارجی می‌پردازد؛ این بار محصول تازه خود را رونمایی کرد.

در نشست رونمایی از این محصول، حامد شالچیان مدیر محصول گفت: جاباما که عمر فعالیت آن هنوز به دو سال نرسیده، توانسته از تجربه موفق خود در رزرو هتل‌های داخلی بهره ببرد و این‌بار محصولی را در حوزه رزرو خارجی به بازار ارائه کند. پیش از این مسافران مقاصد خارجی هتل خود را از آژانس‌های مسافرتی و به صورت حضوری رزرو می‌کردند اما در محصول جدید این سایت، امکان رزرو بیش از ۲۲۰ هزار هتل در بیش از ۱۷۰ کشور در سراسر دنیا فراهم شده است.

وی ادامه داد: واچر هتل از ابتدا روی محصول قرار داده شده است و مسافر بدون پرداخت کارمزد اضافه ای در فرایند رزرو واچر هتل را دریافت می‌کند.

وی همچنین گفت: ما ادعا می کنیم که در بیشتر مواقع و در مقایسه با بیشتر سایت‌های معروف رزرو هتل در سراسر دنیا نرخ بهتری را ارائه می‌کنیم. همچنین مسافران ایرانی می توانند با کارت‌های شتاب خود اقدام به رزرو آنلاین هتل کنند. این دو موضوع برتری سایت ما را نسبت به سایتهای دیگر نشان می دهد.

در ادامه توحید علی اشرفی مسئول بازاریابی جاباما نیز گفت: به‌صورت ۲۴ ساعته ۱۵۰ نفر همکاران ما آماده خدمات رسانی و پشتیبانی از خرید آنلاین هتل‌ها هستند. همچنین بهترین هتل‌ها از طریق سیستم پشتیبانی به مسافران تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: قوانین کنسل شدن رزرو در لحظه به اطلاع مسافران می‌رسد تا طبق همان خریدشان را انجام دهند. برخی از هتل‌ها نیز جریمه‌ای برای کنسل شدن ندارند. ما از طریق شرکت‌های کارگزار در هر کشوری هتل‌ها را روی سایت آپدیت کرده و برای آنها سیستم خرید را باز می‌کنیم. این کارگزاران نیز در زیرمجموعه خود هتل‌ها و مراکز اقامتی متعددی دارند از هتل گرفته تا هاستل و ریزورت.

اشرفی گفت: اگر مسافران از هتل و یا مرکز اقامتی ناراضی باشند و تعداد نارضایتی‌ها زیاد شود آن هتل را از سایت حذف کرده و به کارگزار نیز اطلاع می‌دهیم.

وی افزود: علاوه بر این، جاباما با تسهیل شیوه پرداخت توانسته این امکان را فراهم کند که مسافران سفرهای خارجی بتوانند هتل خود را به هر مقصدی در دنیا، بدون نیاز به کارت‌های پرداخت خارجی و تنها با استفاده از کارت شتاب و بصورت ریالی پرداخت کنند. علاوه بر این، امکان فیلتر نتایج جست‌وجو بر اساس موقعیت، درجه هتل، قیمت، انواع امکانات رفاهی هتل همچون استخر، سالن ورزش، تحویل‌دار  چندزبانه، ترانسفر و... وجود دارد.

اشرفی افزود: سایت‌ جاباما به آدرس www.jabama.ir توانسته در مدتی کوتاه سهم قابل توجهی از بازار گردشگری آنلاین را کسب کند.

منبع:مهر

اصلاح شده جمعه, 17 آذر 1396 09:26

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top