به گزارش خبرگو ،این شرکت که متعلق به گروه خودروسازی آلمانی فولکسواگن است، پیش از این اسپانسر مسابقات جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری هم بوده و حالا با این قراراداد جدید همکاریاش را با فدراسیون فوتبال اسپانیا گسترش داده است ▫️فدراسیون فوتبال اسپانیا از سال ۲۰۱۴ دنبال یک شریک خودرویی برای تیمهای ملیاش میگردد. آن موقع شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان بعد سه سال به همکاریاش با قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ پایان داد. نیسان بابت اسپانسرینگ تیم ملی اسپانیا در این مدت سالی ۳٫۷ میلیون یورو به فدراسیون پرداخت میکرد.
با قرارداد سئات فدراسیون فوتبال اسپانیا میتواند درآمد اسپانسرینگ خود را دوباره کمی افزایش بدهد. درآمد اسپانسرینگ فدراسیون اسپانیا در سال ۲۰۱۶ با ۲۲ درصد کاهش به ۳۲٫۲ میلیون یورو رسیده بود. در سال ۲۰۱۷ نیز این درآمد به ۲۵ میلیون کاهش پیدا کرده بود.
251 41