ترکیدن بغض استقلال با سه سوپرگل/پایان خوش در نیم‌فصل اول

استقلال توانست نیم فصل اول را به خوبی تمام کند.

به گزارش خبرگو ، در آخرین بازی هفتهپانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور که آخرین بازی نیم فصل اول هم بود،استقلال در حضور بیش از پانزده هزار هوادار خود پذیرای سپاهان اصفهان بود که درپایان توانست با ارائه نمایشی برتر با نتیجه 3-0 مهمان خود را شکست دهد.

 

آتش بازی استقلال با گل فوق العاده علی قربانی دردقیقه 4 آغاز شد. قربانی توانست اولین گل خود در لیگ را روی پاس فرشید اسماعیلی وبا شوتی سرضرب از فاصله ای دور به ثمر برساند.

در ادامه استقلال با اتکا به حرکات تکنیکی قائدی وشجاعیان توانست سپاهان را تحت فشار قرار دهد و تیم برتر زمین باشد. در دقیقه 36سرور جپاروف هافبک ازبک استقلالی ها که اولین گل فصل این تیم را هم به ثمر رساندهبود، این بار از روی ضربه آزاد و به زیبایی توانست استقلال را به گل دوم برساند تانیمه اول با برتری دو گله آبی ها تمام شود.

نیمه دوم هم برای استقلالی ها با گل آغاز شد. بازهمسرور جپاروف توانست روی شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه صدقیان را برای بار سومفرو بریزد. در ابتدا کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد اما علیرضا فغانی باشاهکار خود، به درستی گل استقلال را سالم اعلام کرد تا در دقیقه 46 اختلاف به عددسه برسد.

بعد از این گل و با ورود مهرداد محمدی و رسولنویدکیا، سپاهان توانست بر بازی سوار شود و اگر واکنش های مناسب سید حسین حسینینبود، شاگردان کرانچار می توانستند در نیمه دوم اختلاف را کاهش دهند.

شفر هم برای کنترل بازی و حفظ نتیجه از بازیکنانیمثل خسرو حیدری و فرشید باقری استفاده کرد و در نهایت توانست با کلین شیتی دیگر ویک پیروزی سه گله، نیم فصل اول را به خوبی به پایان برساند.

با این نتیجه استقلال 20 امتیازی شد و نیم فصل رادر رتبه هشتم جدول تمام کرد و سپاهان هم با 15 امتیاز در همان رده دوازهم باقیماند.

 

254 41

منبع:خبرآنلاین

اصلاح شده چهارشنبه, 15 آذر 1396 16:57

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top