از امکان معرفی احمدی‌نژاد به پزشکی قانونی تا آماده‌سازی تخلیه امن تهران/ پربازدیدهای سوم دی

 در سوم دی، پربازدیدترین مطالب به نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه و پیامدهای زلزله اخیر تهران اختصاص داشت.

 

به گزارش خبرگو ،در سرویس سیاسی، علت سفر هاشمی‌شاهرودیبه خارج از کشور بازدید زیادی داشت. همچنین مشخص شد نجومی‎بگیران چه کسانی هستند و کجا کار می‎کنند. گزارش پربازدید دیگری می‌گفت اختلاف احمدی‌نژاد وقوه قضاییه به دست حَکَم و داور سپرده می‌شود!

در سرویس اقتصادی، انتشار خبر ۱۰ شغل پول‌ساز در یکدهه آینده بازدید زیادی داشت. پس از آن، گزارش پربازدیدی می‌گفت پراید۲۰ میلیونی را با دستور ۱۸ میلیون فروختند. همچنین مخاطبان دوست داشتند بدانند برای خرید آپارتمان در غرب تهران چقدر باید پرداخت کرد؟

در سرویس فرهنگی واکنش کیهان به‌حضورملک‌مطیعی در سیما بازدید زیادی داشت. پس از آن، خبر پربازدیدی گفت سنت ناپسند انتشار فیلم‌های خصوصی افراد مشهور به شجریان رسید! همچنین در خبر پربازدید دیگری بازیگر زن از شیوه جدید نقش‌فروشی در سینما پرده برداشت.

در پربازدیدترین مطلب سرویس جامعه، نقشه تخلیه امناضطراری محلات شهر تهران بازدید زیادی داشت. در این سرویس دلیل مرتضوی برایمبلغ بالای چک زنجانی هم پربازدید بود که گفت: شب بود، خسته بودم! نشستخبری امروز اژه‌ای هم پربازدید بود که در آن گفت: حکمتی است که با احمدی نژاد برخوردنمی‌کنیم، اگر نیاز باشد به پزشکی قانونی معرفی می‌شوند!

در سرویس بین‌الملل افشای حقایق هولناکدرباره کشتار میدان تیان‌آنمن بازدید زیادی داشت. در این سرویس برای مخاطبان مهم بود بدانند چرا یمنی‌ها به ریاضموشک شلیک می‌کنند؟ در یکی از پربازدیدترین اخبار این سرویس هم قاسمی خطاب به وزیر خارجه بحرین گفت: حقیرتر از آن هستید درباره ایران کهن وسرفراز سخن بگویید.

در سرویس طنز هم جدیدترین واکنشروحانی به قیمت دلار بازدید زیادی داشت.

منبع:خبرآنلاین

اصلاح شده دوشنبه, 04 دی 1396 06:13
برچسب ها

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top