از شناسایی جاسوس در بیت امام خمینی تا حکم ۶۳ سال حبس برای معاون احمدی‌نژاد/ پربازدیدهای ۲۹ آذر

 در ۲۹ آذر، پربازدیدترین اخبار درباره گره‌خوردن کار اطرافیان احمدی‌نژاد با دستگاه قضایی بود. از جمله اینکه حکم ۶۳ سال حبس برای حمید بقایی صادر شد.

 

به گزارش خبرگو ،در پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی مشخص شد جاسوس بیت امام خمینی چه کسی بود. مشروح مناظره‌ای  درباره مرحوم آیت‌الله‌العظمی منتظری هم بازدیدزیادی داشت. در این مناظره سلیمی‌نمین گفت: آیت‌الله منتظری فحش رکیکی به امام می‌دهد. مصطفی ایزدی نجفآبادی هم گفت: بین امام و مرحوم منتظری مشکلی نبود! در این سرویس سخنان پزشکیان هم پربازدید بود که گفت: امام با احمدی‌نژاد‌ی که ‌می‌گوید همهدزدند چه‌ می‌کرد؟

بحث مفصل توقف یا ادامه وارداتخودروهای خارجی پربازدیدترین گزارش اقتصادی امروز بود. پس از آن، گزارشی درباره مقایسه قیمت بنزین درایران و دنیا بازدید زیادی داشت و یک پیشنهاد برای ۲ برابر شدن قیمت بنزین هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگی آواز خواندن بازیگرسرشناس پس از جراحی درمان سرطان بازدید زیادی را به دنبال داشت. همچنین درخبر پربازدیدی اعلام شد نرگس محمدی و همسرش با ۲ خواننده معروف، مهمانان یلدایی «دورهمی»خواهند شد. خبر مهم و پربازدید دیگر این که بعد از 40 سال، ناصر ملک‌مطیعی در یک رسانه تصویری داخل کشور دیده می‌شود.

در سرویس اجتماعی، وضعیت هوای تهرانبدتر از دیروز پربازدیدترین مطلب پرتاسف امروز بود. حمید بقایی هم در اظهارنظر پربازدیدی گفت: به ۶۳ سال حبس محکوم شده‌ام! در این سرویس واکنش دادستانی تهران به ضرب‌الاجل ۴۸ساعته احمدی‌نژاد همپربازدید بود که اعلام کرد: این تهدیدها تاثیری در عزم قضات ندارد!

در سرویس بین‌الملل اظهارات فرمانده ارتش پاکستان درباره وقوع جنگ میان ایران و عربستان بازدید زیادی داشت. پس از آن، در اظهارنظرپربازدیدی ترکیه اهانت اماراتبه عثمانی‌ها را «شرم‌آور» خواند و واکنش حریری به حمله موشکی یمنی‌ها به کاخ یمامه ریاض هم بازدید زیادی به دنبال داشت.

در سرویس طنز هم پشت‌پرده ضرب‌الاجلاحمدی‌نژاد لو رفت!

منبع:خبرآنلاین

برچسب ها

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top