از تنش شهردار تهران با شورای شهر تا ماجرای نامه امام به هاشمی رفسنجانی/ پربازدیدهای ۲۱ آذر

 در ۲۱ آذرماه، اخباری که درباره تنش شهردار تهران با اعضای شورای شهر در صبحانه کاری مشترک اتفاق افتاد، بازدید زیادی داشت.

 

به گزارش خبرگو ،در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به رفتارهای احمدی‎نژاد در مجمع به روایت یک شاهد عینیاختصاص داشت. در این سرویس ماجرای خواندنی پاسخ تند امام به هاشمی‌رفسنجانی درباره نامه عزل مرحوممنتظری هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس پاسخ این سوال هم برایمردم مهم بود: چرا خبری از هواداران انبوه احمدی‎نژاد نیست و مردم دورش رانمی‎گیرند؟

در سرویس اقتصادی مخاطبان خواستندبدانند با کمتر از ۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟همچنین خبری درباره شدت زلزله احتمالیتهران بازدید زیادی داشت. در این سرویس نرخ‌گیری از چلوکباب باکیفیت همبازدید زیادی داشت.

طبق پربازدیدترین خبر منتشر شده در سرویس فرهنگی، رسوایی جنسی شانس بردن گلدن‌گلوب را از بازیگر سرشناس گرفت. دراین سرویس نقل قولی از محمد رحمانیان هم پربازدید بود که گفت: باز هم به کیهان سال ۵۴ فحش می‌دهم. نقلقول دیگری از یک موزیسین اروپایی هم پربازدید بود که گفت: ایرانی‌ها حیرت‌زده‌ام کرده‌اند؛ درموسیقی ایرانی صدای شجریان را می‌پسندم.

در سرویس جامعه، ‌تمام دلایل زوج‌هاییکه به ازدواج سفید تن می‌دهند، بازدید زیادی داشت. همچنین گزارشیپربازدید این سوال را طرح کرد: دریافت عوارض خروج،در کشورهای مختلف به چه شکل است؟ خبر پربازدید دیگر این سرویس حکایتاز تنش در صبحانه‌کاری شهردار با اعضای شورای شهر تهرانداشت.

پیش‌بینی واشنگتن‌تایمز در سرویس بین‌الملل پربازدید بود که نوشت: ترامپ ۱۳ ژانویه آمریکا را ازبرجام خارج می‌کند. در این سرویس خبر استعفای سناتور ایرانی‌تبار پارلمان استرالیابازدید زیادی داشت. همچنین سخنان جانسون پس از بازگشتاز تهران در پارلمان کشورش بسیار پربازدید بود.

در سرویس طنز هم واکنش قالیباف وشماعی‌زاده به عوارض خروج از کشور بازدید زیادی داشت.

منبع:خبرآنلاین

برچسب ها

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top