آغاز دور جدید انتصابات در سازمان میراث فرهنگی

دور جدید انتصابات در سازمان میراث فرهنگی آغاز شد و در این راستا معاون حقوقی، مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و برخی از مدیران کل میراث فرهنگی در استانها تغییر کردند.

 

به گزارش خبرگو ، علی اصغر مونسان رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی در دور جدید انتصابات این سازمان افراد دیگری را از بخش های مختلف این سازمان جا به جا کرد. برخی با گرفتن پست های دیگر این سازمان را ترک کردند و برخی نیز به صلاحدید رئیس این سازمان جابه جا شدند. 

در بخش معاونت حقوقی سازمان میراث فرهنگی نیز میرهادی قره سید رومیانی به وزارت دادگستری رفت و به عنوان سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری مشغول به کار شده است و به جای او احمد دانیالی معاون توسعه سازمان میراث فرهنگی، سرپرستی این بخش از سازمان را نیز بر عهده گرفته است. 

سه روز پیش هم در حکمی از سوی علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، «سید امین قاسمی» به عنوان سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان معرفی و منصوب شد. قاسمی که پیش از این در پست‌های مختلف اداره کل‌های میراث فرهنگی استان فارس و کهکیلویه‌و بویراحمد بوده است، جایگزین «غلامرضا سلیمانی»، مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان شده که از ۲۷ مردادماه سال ۹۴ این مسئولیت را برعهده داشت.

او که دانش‌آموخته مهندسی عمران است، سابقه معاونت گردشگری و معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری در استان کهکیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس را در کارنامه‌ی کاری خود دارد.

رامین افشاری نیز به جای پور مهران که مدتی سرپرستی کانون اتومبیلرانی و جهانگردی را بر عهده داشت به عنوان مدیرعامل کانون انتخاب شد وی در سال ۹۴ و زمانی که   علی اصغر مونسان مدیرعامل وقت سازمان منطه آزاد کیش بود، به عنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش منصوب شده بود.

به تازگی نیز مراسم معارفه جواد جهانبانی مدیرکل حراست سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شده است جواد جهانبانی مدیرکل جدید حراست سازمان میراث فرهنگی معرفی شد.

 در استان سیستان و بلوچستان هم سید محمد رضا  واعظی  مقدم به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان منصوب شد. وی پیش از این به عنوان  معاون  توسعه  مدیریت در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان مشغول به کار بوده و دارای مدرک فوق لیسانس حقوق بین‌الملل است.

همچنین کامبیز مشتاق گوهری، مدیرکل  اسبق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طی حکمی از سوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، به عنوان مدیرکل دفتر طرح‌ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران این وزارت‌خانه منصوب شد.

منبع:مهر

اصلاح شده شنبه, 25 آذر 1396 14:43

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top