اعلام برنامه های بزرگداشت هفته پژوهش در پژوهشگاه میراث فرهنگی

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با هفته پژوهش نشست های تخصصی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با حضور پژوهشگران ، فعالان عرصه پژوهش برگزار می کند و در نمایشگاه هفته پژوهش حضور دارد.

 

به گزارش خبرگو ، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در نخستین روز از هفته پژوهش که با  برنامه افتتاحیه همراه خواهد بود ،رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و ریاست پژوهشگاه میراث فرهنگی سخنرانی خواهند کرد و در ادامه مسئولان کتابخانه ، واحد کودک و نوجوان ، حوزه میراث دفاع مقدس و حوزه فناوری در میراث فرهنگی گزارشی از عملکرد یکساله ارائه می دهند .

در روز دوم نیز که با نشست یکروزه باستان شناسی مشتمل بر ارایه گزارش های باستان شناسان، آغاز می شود حمیده چوبک رییس پیشین پژوهشکده باستان شناسی به ارایه گزارش خواهد پرداخت و نشست تخصصی پژوهشکده حفاظت ومرمت آثار تاریخی -فرهنگی نیز با حضور کارشناسان و سخنرانی  کامران احمدی رییس پژوهشکده برگزار می شود .

روز سوم از هفته پژوهش با برگزاری نشست های تخصصی در حوزه مردم شناسی ، هنرهای سنتی ، گردشگری و میراث طبیعی همراه است .

نشست های تخصصی پژوهشکده زبان شناسی ، کتیبه ها و متون و پژوهشکده ابنیه و بافت های تاریخی –فرهنگی و ارایه گزارش کار روسای این دو پژوهشکده برنامه های روز چهارم را تشکیل می دهند .

اختتامیه  برنامه های پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری که با مراسم تقدیر و تشکر از پژوهشگران و خادمان حوزۀ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگران همراه خواهد بود در روز پنجم از هفته پژوهش و

 بازدید ازدستاوردهای  کاوشها و پژوهشهای سال ۱۳۹۵ و نیمۀ نخست ۱۳۹۶ در روز ششم انجام خواهد گرفت .

 نمایشگاه دستاوردهای یکساله فرهنگی ، علمی پژوهشی پژوهشگاه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار در سالن های ۱۰و ۱۱غرفه شماره ۱۵۷محل دائمی نمایشگاه های بین المللی از ساعت ۹تا۱۷روزهای ۲۲تا ۲۶آذر ماه برگزار می شود .

منبع:مهر

اصلاح شده جمعه, 24 آذر 1396 08:58

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top