غرفه پژوهشگاه میراث فرهنگی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش

غرفه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ، فناوری و فن بازار گشایش یافت .

 

به گزارش خبرگو ، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، این پژوهشگاه  با ۶۰عنوان کتاب و ۱۴شماره نشریات در حوزه های علمی - پژوهشی و میراث فرهنگی و گردشگری در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ، فناوری و فن بازار شرکت کرده است .

فاطمه عظیم پور رییس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه گفت :پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، با ارایه کتاب و نشریات در حوزه های باستان شناسی ، هنرهای سنتی ، زبان شناسی ، کتیبه ها و متون ، ابنیه و بافت های تاریخی – فرهنگی ، مردم شناسی ، حقاظت و مرمت آثار تاریخی – فرهنگی ، گردشگری ، میراث طبیعی، امور بین الملل ، حوزه فناوری کاربردی سازی ، فناوری اطلاعات و پایگاه پژوهشی دفاع مقدس در این نمایشگاه حضور دارد .

به گفته وی ، ارایه و فروش تازه های نشر در قالب ۶۰عنوان کتاب منتشر شده و ۱۴شماره نشریات پژوهشگاه در حوزه های پژوهشی ، میراث فرهنگی و گردشگری همراه با ۲۰درصد تخفیف نمایشگاهی و نیز معرفی پرتال پژوهشگاه ، کتابخانه و مرکز اسناد ، اطلس کتیبه های باستانی ایران ،اطلس زبان و گویش ، اطلس جامع مردم شناسی ، سیستم ساترا میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و ثبت نام آنلاین عضویت در کتابخانه و مرکز اسناد  از دیگر مواردی است که پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه کتاب به آنها می پردازد.

عظیم پور افزود :پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با حضور در غرفه شماره ۱۵۷واقع در سالن ۱۰ و ۱۱ با  ارائه عملکرد یکساله خود در آذر ماه ۹۵تا ۹۶ پذیرای علاقمندان است .

هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ، فناوری  و فن بازار از ۲۲تا ۲۶آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت ۹تا ۱۷ با شعار «پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی ، زیر بنای تولید و اشتغال »توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با همکاری مراکز پژوهشی سراسر کشور برگزار می شود .

منبع:مهر

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top