«عمیق» در ویژه برنامه ترنم قلم نقد می شود

کتاب مجموعه داستانی «عمیق » ترجمه لیدا طرزی در پنجاه و هشتمین نشست از سلسله نشست‌های ترنم قلم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

 

به گزارش خبرگو ، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی- هنری منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان ؛ در پنجاه و هشتمین اجرا از برنامه های نشست ترنم قلم کتاب مجموعه داستانی عمیق با حضور لیدا طرزی (  مترجم ) ، دکتر محمدرضا اصلانی و محمدرضا گودرزی (منتقدین ) عصر روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای گلستان گلستان نقد و بررسی می شود.

جموعه داستان «عمیق» را می‌توان یکی از نقاط عطف و تاثیرگذار در ادبیات و جامعه نوین آمریکایی و فراتر از آن فرهنگ آمریکایی به شمار آورد. نقطه عطفی که نشان می‌دهد لایه‌های زیرین روان در فرهنگ و ادبیات غرب از چه پدیده‌ها و آبشخوری و به چه شیوه‌ای تغذیه شده و نگاه نویسندگان برای پردازش آنها تا چه اندازه بکر و گاه تأثیرگذار به مانند خود آن پدیده است. 

انتشارات کتاب نیستان مجموعه داستان «عمیق» را در ۱۳۷صفحه با قیمت ۲۱۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

 علاقمندان می توانند عصر روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه ساعت ۱۷ به نشانی تهران ، نارمک ، میدان هلال احمر، خیابان گلستان ،کتابخانه فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند .

منبع:مهر

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top