فرهنگی

فرهنگی (1242)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

Children categories

رسانه ها

رسانه ها (96)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...
نشریات و کتاب

نشریات و کتاب (3)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...
سینما و تئاتر

سینما و تئاتر (305)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...
موسیقی

موسیقی (61)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...
هنرهای تجسمی

هنرهای تجسمی (26)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...
صنایع دستی

صنایع دستی (46)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...

یک فعال جشنواره عفاف و حجاب گفت: هدف جشنواره ارائه لباس های عفیفانه اصیل ایرانی در محیط سلامت برای خانواده ها با قیمت مناسب

به گزارش پایگاه خبری خبرگو، نمایشگاه در هتل لاله در مورخ ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه به مدت دو روز پربار برگزار می شود و هدف اصلی ارائه لباس های عفیفانه اصیل ایرانی در محیط سلامت برای خانواده ها با قیمت مناسب است.

فاطمه شهیدی در این نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: از سال ۱۳۸۳ وارد حوزه عفاف و حجاب شدم و به مرور زمان تجربه بیشتر شد و به لطف ومدد حضرت زهرا این عرصه وسیع تر شد.

وی ادامه داد: همیشه گفته ام که خادم حضرت زهرا هستم و هر بانویی که حجاب بر سر دارد حرم دار حضرت زهرا (س) است و هر بانوی با حجابی نمادی از حضرت است.

شهیدی افزود: مجموعه ما تازه تاسیس اما رگ و ریشه قدیمی دارد که نماد آن درخت شکوه و علت نامگذاری هم سال ها ریشه دار بودن است که به صورت رسمی و با مجوز قانونی فعالیت داریم.

وی به هدف این مجوعه اشاره کرد و گفت: قیمت هایی که به صورت گزاف در صنف لباس عرضه می شود را سعی کرده ایم با هدفی که در ذهن و عمل داریم به سمت قیمت منصفانه و مناسب ببریم.

این بانوی خلاق عرصه عفاف و حجاب تصریح کرد: اوایل شروع کار ما با کالای چادر بود و در ادامه کار به لباس ها عفیفانه و ایرانی با فرهنگ کشورمان و اقوام دیگر پرداختیم.

 IMG_1096.JPG

وی خاطرنشان کرد:شغل من نذر حضرت زهرا است و ثروتی که در این راه گذاشتم به برگشت مالی آن فکر نکردم و تا به امروز خیلی چیزها را نمی خواهم بازگو کنم و امیدوارم مسیر را درست برویم.

وی به نمایشگاه پیش رو اشاره کرد و گفت: یکسری از اطلاعات نمایشگاه شگفتانه است اما به طور کل نمایشگاه در هتل لاله در مورخ ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه به مدت دو روز پربار برگزار می شود و هدف اصلی ارائه لباس های عفیفانه اصیل ایرانی در محیط سلامت برای خانواده ها با قیمت مناسب است.
شهیدی اظهار داشت: تلفیق جشنواره با نمایشگاه قسمت بعدی کار ما است که جایگزین ایونت است و در مسیر درست این جریان ادامه دار خواهد بود.

وی به جزئیات این جشنواره و نمایشگاه پیش رو اشاره کرد و گفت: در این جشنواره علاکه بر برنامه های متعدد , از روزه اولی ها تکریم و تشویق خواهیم کرد و از افرادی که به هر دلیل حجاب را کنار گذاشته اند و یا فردی را با حجاب کرده است حمایت می کنیم و یا کسانی که جز ۳۰ قرآن را حفظ کنند موردحمایت مادی و معنوی قرار می گیرند.

وی در همین راستا تاکید کرد: تاکید ما برای جشنواره استفاده از کودکان است چرا که آینده کشور کودکان هستند و جایی که کودک اراده کند خانواده ها هم هستند و جمع جمع خانواده و صفای ایرانی است.
این بانوی فعال عرصه حجاب اظهار داشت: ما از خیریه ها از سرتاسر تهران برای این جشنواره دعوت کردیم و از بچه های کار و خانواده ها هم تقدیر خواهیم کرد که خاطره خوبی از حجاب داشته باشند.


انتهای خبر

هادی گرجی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه در نشستی از اهمیت و تاثیر گزاری فضای مجازی در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت:رسانه های مجازی باید در جریان نقش پذیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر دیده شوند

به گزارش پایگاه خبری خبرگو، هادی گرجی کارشناس رسانه و مدیر روابط عمومی و از مدیران با سابقه و پر تجربه کشور که به بخشی از رزومه و اقدامات اجرایی وی اشاره می کنیم یاد آور شد: تعامل و همفکری در فضای مجازی به دلیلسرعت انتقال پذیری و دسترسی آسان مردم قابل تامل است.

1703268557735.JPG

دکتر هادی گرجی متولد سال۱۳۶۲در تهران در مقطع دکترای روابط عمومی فارغ‌التحصیل شد
وی نویسنده کتاب های مدیریت استراتژیک در منابع انسانی و شیوه های نوین مدیریت است
گرجی از دهه ۸۰ مدیر و مشاور روابط عمومی و رسانه مجموعه های مختلف بوده است

1703268565325.JPG

وی نشست های خبری زیادی را در حوزه های مختلف و ستاد خبری نمایشگاه و همایش های بزرگ ا برگزار کردم مثل همایش کنفرانس برند، همایش و کنفرانس سازه و فولاد، نمایشگاه عمران . همایش کسب و کار ، جشنواره اقوام ایرانی و....

از گام های استوار دیگر این ابرمرد رسانه, همکاری با مجمع عالی اصتناد که با مسئولین زیادی گفت وگو کردند و دیگر رزومه های قدرتمند ایشان از جمله:
مدیر روابط عمومی و رسانه خانه بلاکچین ایران، موسسه سفیران بین المللی صلح ، تعاون تجارت ایران، بنیاد کارآفرینان گام دوم ، انجمن سیاست خارجی فدراسیون روسیه و سایر پروژه ها از دیگر فعالیت های هادی گرجی در قامت روابط عمومی و رسانه است.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top