آرشیو (9180)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
Children categories
اقتصادی (6082)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
View items...اجتماعي (586)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
View items...ورزشي (1095)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
View items...سیاسی (115)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
View items...فرهنگی (1242)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
View items...ثبت رکوردی جدید در کتاب گینس با کشیدن سنگین ترین تریلی های جهان توسط قهرمان ملی کشور عزیزمان دکتر سیّدافشین مباشر ( هرکول ایرانی ) با حمایت مهندس اصغر اکبری
به گزارش پایگاه خبری خبرگو، چهره یِ نام آشنای عرصه ورزش کشورمان بار دیگر موفّق به ثبت رکوردی جاودانه در کتاب رکوردداران جهان گردید .
عصر هشتم تیرماه ۱۴۰۲ مصادف با عید سعید قربان پهلوان سیّدافشین مباشر با حمایت حامی ورزشی خود ( جناب مهندس اصغر اکبری ) موفّق گردید تا با کشیدن و جا به جایی سنگین ترین تریلی های جهان به وزن ۹۵ تُن در موزه دفاع مقدّس و در حضور مشاورین و تیم داوران و ناظرين گینس و عدّه یِ کثیری از مسئولین و مدیران کشوری و لشکری هفتمین رکورد جهانی خود را به ثبت رسانده و بعنوان قویترین مرد جهان بار دیگر نام خود را در زیر بیرق ایران اسلامیمان در دنیا طنین انداز نموده و پرچم مقدّس کشور عزیزمان را به احتزاز درآورد .
رکورد ثبت شده و مورد تائیدیه گینس ( در حضور داوران رسمی بین المللی & مشاورین ایرانیان گینس و مسئولین ورزشی کشور در مسابقه ثبت رکورد جهانی و بین المللی ) به شرح زیر میباشد :
آیتم رکورد : کشیدن سنگین ترین تریلی های جهان ( ۲ تریلی متصّل به هم به به انزمام یخچال ها و بار سُرب به وزن ۹۵ تُن و طول ۳۷ متر )
رکورد ثبت شده : کشیده شدن تریلی ها به متراژ ۲۲.۷۰ متر مربع در مدّت زمان ۳۰ ثانیه
منطقه آزاد انزلی با اعلام آمادگی به عنوان هاب لجستیکی منطقه معرفی شد و با ایجاد ظرفیتی بعنوان ترانزیت روسیه را به کشورهای دیگر متصل میکند.
به گزارش خبرگو به نقل از پول نیوز،منطقه آزاد انزلی با قرار گرفتن در حاشیه دریای خزر که کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از این منطقه به شمار میآیند. باتوجه به موقعیت جغرافیایی منطقه ازاد انزلی در کریدورهای بینالمللی و نزدیکی به قطبهای جمعیتی و صنعتی ایران، این منطقه بهشت سرمایهگذاران خارجی محسوب میشود. وجود دو مجتمع بندری انزلی و کاسپین، طرح ملی اتصال این منطقه به خط ریل سراسری ایران که علاوه بر وصل کردن دو دریای شمالی و جنوبی کشور، زمینه فعال سازی کریدور شمال-جنوب را فرآهم میکند در کنار وجود سابقه همکاری در حوزههای مختلف بازرگانی، فرصتهای مضاعف سرمایهگذاری مشترک تولیدی-صنعتی در زمینههای متنوع کاری را به صورت مشترک فی مابین بخش خصوصی دو طرف مهیا میکند. قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال - جنوب، دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، راسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راههای مناسب، به بازارهای مصرف کشورهای CIS، نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت از جمله مزایای منطقه آزاد انزلی است. در سال گذشته منطقه آزاد انزلی با اعلام آمادگی به عنوان هاب لجستیکی منطقه معرفی شد و با ایجاد ظرفیتی بعنوان ترانزیت روسیه را به کشورهای دیگر متصل می کند. با توجه به فضای ایجاد شده، شرایط بسیار خوبی برای ارتباط بین ایران و روسیه فراهم می شود. مسیر استفاده از ظرفیتهای ایران و روسیه و تبادلات تجاری از کریدور شمال- جنوب بین ایران و روسیه از طریق راه آهن رشت-آستارا و رشت-کاسپین است که حمل و نقل را آسان کرده و شرایط ترانزیتی را فراهم می کند. با بهره برداری راه آهن رشت به کاسپین برای کوتاه کردن مسیر ترانزیت کالا از جنوب به شمال و شرق به غرب، بهترین مسیر است. اتحادیه اقتصادی اوراسیا با عضویت کشورهای فدراسیون روسیه، قزاقستان، بلاروس و قرقیزستان ارمنستان، با هدف ایجاد یک سرزمین واحد گمرکی تشکیل شد. کشور ایران نیز در سال ۹۵ به کمسیون اقتصادی اتحادیه اوراسیا پیشنهاد ایجاد یک منطقه آزاد تجاری میان ایران و این اتحادیه را مطرح کرد که پس از دوسال مذاکره و ارزیابی کمی و کیفی اقلام و میزان تعرفه ترجیحی این موافقتنامه در اردیبهشت ماه سال ۹۷ در شهر آستانه قزاقستان به امضا رسید. ایجاد پل ارتباطی برای اتصال به بازاری که بیش از ۱۸۰ میلیون نفر جمعیت دارد و افزایش صادرات یکی از مزایای عضویت در این اتحادیه است. این اتحادیه در حال حاضر پنج عضو دارد، اما بیش از ۴۰ کشور و سازمان بین المللی از جمله چین، اندونزی، کره جنوبی، هند، مصر حتی برخی کشورهای حوزه آمریکای لاتین نیز برای فعالیت در این اتحادیه اعلام آمادگی کرده اند. با توجه به اعمال تحریمهای ظالمانه علیه کشور ایران، عضویت در این اتحادیه نقش موثری در عبور از تنگناهای اقتصادی خواهد داشت. انتهای پیام/