به گزارش خبرگو وی در نشست مشترک مدیران بانک ملی ایران و شرکت بیمه نوین گفت: کارشناسان شرکت های بیمه دو دیدگاه متفاوت درباره طرح بیمه های درمان دارند، نخست اینکه ضعف بیمه های اولیه موجب پر رنگ شدن نقش بیمه های درمان تکمیلی شده است و در دیدگاه دوم بیمه های تکمیلی سبب ناکارآمدی بیمه های اولیه شده است.
رشید ارده اظهار کرد: وجود کاستی ها در بیمه های درمان سبب شده است تا بیمه ای تحت عنوان بیمه های درمان تکمیلی مطرح شود تا بدینوسیله بتوان رفاه بیشتر خانواده ها و افراد سازمان را تامین کرد.
وی اضافه کرد: رضایتمندی و دریافت خدمات مطلوب بحث برانگیز و جزو مطالبات جدی کارکنان بانک است. با ایجاد یک تعامل دو سویه و برنامه ریزی شده می توان خدماتی را از این نوع بیمه ها دریافت کرد که شایسته ی کارکنان بانکملی ایران باشد.
همچنین مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک در این همایش گفت: خوشبختانه با حمایت مدیرعامل بانک، مذاکرات ما با بیمه نوین نتایج خوبی داشت و امیدواریم این قرارداد، دستاوردهای خوبی در حوزه درمان همکاران داشته باشد.
حسینعلی سخندان با بیان اینکه بخش آنژیوگرافی و عمل قلب بیمارستان بانک در کشور بی نظیر است، اظهار کرد: بیمارستان بانک ملی ایران با قدمتی حدود نیم قرن و با پیشرفته ترین تجهیزات و مجرب ترین کادر پزشکی آماده خدمت رسانی است.
همچنین مهدی لطیفی رییس اداره کل رفاه و درمان، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی نیز در این همایش با ابراز رضایتمندی از ایجاد همکاری مشترک میان بانک ملی ایران و بیمه نوین بر همکاری نزدیک دوایر رفاه ادارات امور شعب استان ها و نمایندگان شرکت بیمه تاکید کردند.
مدیرعامل شرکت بیمه نوین و عضو شورای عالی بیمه نیز ضمن ابراز خرسندی برای ایجاد این تعامل و همکاری مشترک با بانک ملی ایران گفت: استراتژی ما در بیمه نوین خدمت رسانی به مشتریان عام است و بانک ملی ایران نیز که به نوعی شریک تجاری ما محسوب می شود و امیدواریم این همکاری ادامه دار باشد.
حسین کریمخان زند تصریح کرد: ما دیدگاه بلندمدت به همکاری با بانک ملی ایران داریم و از این رو شروع به نیازسنجی کارکنان بانک کرده ایم.
وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک امکان پیگیری خسارت کارکنان بانک از طریق یک اپلیکیشن تلفن همراه امکان پذیر می شود و در مرحله بعد بیمه های اتومبیل و آتش سوزی منازل را در دستور کار داریم.