بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعبه‌های استان‌های قم و همدان

معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب بانک ایران زمین از شعبه‌های این بانک در استان‌های قم و همدان بازدید کردند.

 

به گزارش خبرگو ، و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمدرضا ادبی معاونت عملیات بانکی به اتفاق مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان‌ها و محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری از شعب استان قم بازدید به عمل آوردند.

معاون عملیات بانکی ضمن بازدید از شعب استان قم و بررسی عملکرد شعبه با همکاران استانی صمیمانه در خصوص مسایل روز بانکداری گفتگو کرد.

وی در این دیدارها یادآور شد: تمامی همکاران شعب در جهت تحقق اهداف سازمانی باید تمام توان خود را معطوف برنامه‌ریزی، شناسایی بازار هدف و بازاریابی موثر کرده که این مهم با همراهی و همگامی فرد فرد کارکنان، احساس مسئولیت و وجدان کاری امکان پذیر خواهد بود.

ادبی با اشاره به مهمترین اصول خدمات بانکداری، جلب رضایت مشتریان را از اصول اساسی عنوان و ازضروریات یک شعبه پویا به وجود نیروهای جوان و تلاشگر اشاره و افق‌های روشن پیش رو را حاصل تلاش جمعی همکاران دانست.

وی در ادامه با بیان اهمیت تبیین راهکارهای جذب منابع ارزان قیمت فرصت برابر پیش رو را بسیار مهم عنوان و با بر شمردن ابزار های موجود نظیر: ضمانت نامه،گشایش اعتبارات اسنادی، افتتاح حساب‌های قرض الحسنه و سایر خدمات الکترونیک، بر عدم جذب منابع متکی بر نرخ سود تاکید و خواستار تلاش بیشتر همکاران در این زمینه شد.

از سوی دیگر مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین از شعب همدان بازدید و ضمن دیدار با کارکنان در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفت.

یزدانجو هدف از سفرهای استانی و نظارت از شعب سراسر کشور را بررسی استانداردهای مصارف و بستر سازی مناسب ابزارها در جهت ارتقاء منابع بانک عنوان کرد.

در این سفر یزدانجو از شعب استان همدان بازدیدکرد و ضمن شنیدن سخنان همکاران در خصوص نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادات آنها پیرامون مسائل شعبه، رهنمودهایی در خصوص انجام امور بهتر به آنها بیان کرد.

منبع:مهر

اصلاح شده چهارشنبه, 29 آذر 1396 09:37

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top