آخرین وضعیت آزاد راه تهران-شمال

مدیر عامل شرکت ساخت با اشاره به اینکه ٤١هزار کیلومتر انواع شبکه ریلى و جاده اى در تعهد ما است و عملیات اجرایى ١٦هزار کیلومتر به اتمام رسیده و مابقى درحال اجرا است، اظهار کرد:یشرفت فیزیکی قطعه اول به ۸۸ درصد رسیده است.

 

به گزارش خبرگو ، خیراله خادمى معاون وزیر راه و شهرسازى درباره پروژه راه آهن کرمانشاه نیز گفت: این پروژه در حال آماده سازى و تحویل به راه آهن جمهورى اسلامى ایران است و تا دوماه آینده در دهه فجر آماده بهره بردارى است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل درباره ساخت شبکه هاى ریلى افزود: در بخش اجرایى، ساخت٣هزار و ٤١٠ کیلومتر شبکه ریلى در قراردادهاى ما موجود است و نزدیک به ٥ هزار کیلومتر در حال مطالعه است.

او از اجراى هزار و ٩٣٠ کیلومتر در بخش عملیات آزادراهى خبر داد و گفت: در بخش آزادراهى نیز ٣هزار و ٩٠٠ کیلومتر در تعهد ما قرار دارد که هزار و ٩٣٠ کیلومتر آن در حال اجرا است.

خادمى درباره ساخت راههاى اصلى و بزارگراه ها اضافه کرد: در بخش راه هاى اصلى و بزرگراهى ٧ هزار و ٧٥٠ کیلومتر در حال عملیات اجرایى است.

معاون وزیر راه و شهرسازى درمورد جذب سرمایه گذارى هاى خارجى خاطرنشان کرد: آمادگى جذب سرمایه گذارهاى داخلى و خارجى را داریم و در حال حاضر با شرکت هاىی از چین، ایتالیا، اکراین و کره جنوبى توافق نامه داریم.

 او همچنین درباره آخرین وضعیت آزادراه تهران-شمال گفت: پیشرفت فیزیکی قطعه اول به ۸۸ درصد رسیده ضمن این‌که کارهای جدیدی از جمله اجرای سقف کاذب در تونل‌ها برای نصب سیستم‌های تهویه و روسازی بتنی در این آزادراه در حال اجراست.

 

منبع:اقتصاد آنلاین

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top