موسسه اعتباری نور ؛ فعال در عرصه صنعت و تولید ملی

موسسه اعتباری نور از ابتدای تاسیس و شروع فعالیت خود در زمینه بانکداری اقدام به مشارکت در طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری در چرخه صنعت کشور کرده است.

 

به گزارش خبرگو ، موسسه اعتباری نور که از سال ۱۳۹۲ و با ادغام سه شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد ، کارسازان آینده و ریحانه گستر مشیز تشکیل و سازماندهی گردیده است یکی از مجموعه های مالی بوده که با چشم انداز تامین خدمات مالی و تلاش برای توسعه ظرفیت های مولد اقتصادی اقدام به ایجاد بسترهای لازم برای نیل به خودکفایی ملّی و ایجاد اشتغال برای جوانان در استان های مختلف کشور نموده است.

یکی از این موارد سرمایه گذاری در پروژه مجتمع عظیم فولاد کویر دامغان بوده است . تولیدات این مجتمع عظیم که در زمینه احیاء ، ذوب ، ریخته گری ، تولید شمش و فولاد می باشد، سالانه ۳۵۰ هزار تن بوده که تا حجم ۵۰۰ هزار تن نیز قابل افزایش خواهد بود.

مجتمع عظیم فولاد کویر دامغان با هدف افزایش توان تولید ملی در صنعت فولاد و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در زمینی به مساحت ۱۲۵ هکتار واقع در پنج کیلومتری محور دامغان به سمنان احداث شده و زمینه اشتغال بیش از ۱۲۰۰ نفر از نیروهای بومی استان را فراهم آورده است.

 

 

منبع:اقتصاد آنلاین

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top