یک بام و دو هوای بيمه آتيه سازمان حافظ

 رئیس هيات مديره سازمان بيمه سلامت ، مهدي رياحي فر را به عنوان مدير عامل بيمه آتيه سازمان حافظ برگزيد.

 

به گزارش خبرگو ، طي سالهاي اخير نحوه فعاليت بيمه  اتيه سازمان حافظ و اينكه اساسا بايد زير نظر نهاد نظارت بيمه اي  يعني بيمه مركزي فعاليت داشته باشد، محل مناقشه بوده است.
 
در اين راستا رحيم مصدق در گفتگو با ويژه نامه بيمه داري نوين صراحتا اذعان داشته مسلما اگر در خواستی در جهت تاسیس شرکت بیمه تخصصی در حوزه های تخصصی‌تر مثلا در رشته درمان باشد از نظر ما هیچ مشکل و محدودیتی وجود ندارد.

وي خبر داد: در این راستا اخیراً جلسه ای با شرکت آتیه سازان حافظ برگزار کرده‌ایم تا این شرکت خودش را با مقررات مربوط تطبیق بدهد.

وي متذكر شد:البته ما به این شرکت پیشنهاد خریداری سهام یکی از شرکت های بیمه موجود را دادیم تا از این طریق در رشته درمان فعالیت کند. این موضوع در مراحل اولیه است و باید مسئولین این شرکت و سازمان بیمه سلامت در این زمینه تصمیم‌گیری نمایند.

به گزارش ريسك نيوز ، حال بايد ديد با وجود مديريت مهدي رياحي فر بر شركت بيمه اتيه سازمان حافظ اين شركت بيمه اي زير چتر بيمه مركزي مي رود؟

ریسک نیوز پیش ازین در زمان ریاست ابراهیم امین طی گزارشی علل شکل گیری موسسات غیر مجاز در صنعت بیمه را بررسی کرد با عنوان ریشه های شکل گیری آتیه سازان حافظ کجاست/ دستفروشان را از مقابل شرکت های بیمه جمع کنید

اصلاح شده شنبه, 23 دی 1396 07:58

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top