فرار مالیاتی 300 خانواده ثروتمند / طرح وزارت کار برای اریه کالا کارت

 خبرگو: طی طرحی که از طرف وزارت خانه به معاون اول رئیس جمهور ارسال شده به زودی کالا کارت جهت تامین کالای اساسی مردم به آنها داده می شود .

به گزارش خبرگو احمد میدری معاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شب گذشته در راستای حمایت از محرومان پرداخت  گفت : طی طرحی که از طرف وزارت خانه به معاون اول رئیس جمهور ارسال شده به زودی کالا کارت جهت تامین کالای اساسی مردم به آنها داده می شود .

وی افزود: طی پیشنهادی که آقای ربیعی برای آقای جهانگیری فرستادند کالا کارت یا کوپن الکتروینکی است که خوشبختانه در طول چهار سال گشذته برای مدد جویان نهادهای حمایتی این کار را کردیم و این کالا کارت به انها اختصاص داده شده بود . ما در وزارت تعاون کار و رفاه این آمادگی را داریم که این کالا کارت را به کلیه اقشار جامعه بدهیم.میدری افزود : در دو سه هفته گذشته جلسات متعددی با بانک مرکزی داشتیم به این ترتیب که همان کارت بانکی که افراد دارند با آن یارانه می گیرند را به کالا کارت تبدیل کنیم ، افراد با مراجعه به فروشگاه کارت خود را دردستگاه می کشند و سهمیه کالایی آن که شامل کالاهای اساسی نوشته شده و فرد می تواند اقلام اساسی خود را تامین کند .

اصلاح شده سه شنبه, 16 مرداد 1397 09:48

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top