خدمات پس از فروش ایران خودرو باز هم اول شد
خبرگو: در سال حمایت از کالای ایرانی، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برای نهمین سال متوالی با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت های ارایه دهنده خدمات، باز هم رتبه اول را به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرگو بر اساس نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکت های ارایه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در سال 96 ، شرکت ایساکو مقام اول را کسب کرد. در این ارزیابی 42 شرکت عرضه کننده خودرو و قریب 2300 نمایندگی مجاز مورد ارزیابی قرار گرفتند که شرکت ایساکو در بین شرکت های تولید کننده و وارد کننده خودرو با دارا بودن بیشترین تعداد نمایندگی ها در سراسر کشور در صدر قرار گرفت. سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو گفت علت این موفقیت را به ارایه خدماتی همچون چابک سازی فرایندها، دو نوبته شدن نمایندگی ها، آسان سازی نوبت دهی نمایندگی ها و گسترش امکانات اپلیکیشن های ایران خودرو مرتبط دانست و گفت با برنامه های طراحی شده در آینده قطعا به این نوع خدمات بسنده نخواهیم کرد و الگوهای جدیدی از خدمات خودرویی را به جامعه مصرف کنندگان ارایه خواهیم نمود.
اصلاح شده سه شنبه, 19 تیر 1397 13:01

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top