تصویب طرح مرمت و احیای ۳ بنا و آسیب‌شناسی و لکه‌گذاری ۲ بنای تاریخی در شورای فنی صندوق احیا

نشست شورای فنی و اقتصادی صندوق احیا با تصویب طرح مرمت و احیای سه بنای تاریخی و آسیب‌شناسی و لکه‌گذاری دو بنای دیگر، با حضور سرپرست صندوق احیا  و اعضای  شورای فنی و اقتصادی این صندوق برگزار  شد.

 

به گزارش خبرگو ، به‌نقل از روابط‌عمومی صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن فرهنگی‌تاریخی، نشست شورای فنی و اقتصادی صندوق احیا با محوریت بررسی طرح احیا و مرمت خانه‌های شیران اصفهان، ماپار اهواز و خاکباز اراک و طرح آسیب‌شناسی و لکه‌گذاری احیای حمام اتحادیه ارومیه و کاروانسرای کوهاب نطنز برگزار شد و طرح‌های ارائه شده به تصویب اعضا رسید. 

این نشست با حضور سرپرست صندوق احیا، اعضای شورای فنی و اقتصادی، معاونان میراث‌فرهنگی ادرات‌ کل استان‌های اصفهان، خوزستان و آذربایجان غربی استان، سرمایه‌گذاران و گروه مشاوران آن‌ها و همچنین نمایندگان صندوق احیا در این استان‌ها برگزار شد. 

ریاست این شورا را پرهام جانفشان سرپرست صندوق احیا بر عهده دارد و اعضای شورای فنی اقتصادی این صندوق اکبر تشکری‌نیا، سیدمحسن امامی، فریبرز دولت‌آبادی، حسین رایتی‌مقدم، سید امیر مهدی محمد حجازی و غلامرضا میثاقیان مدیر‌کل دفتر حفظ و احیای بنا‌ها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی به اضافه جمعی از مدیران صندوق احیا متشکل از ابوالفضل عبیدی مدیر فنی و اجرایی، عباس پالیزبان مدیر حقوقی و علی کاظمی مدیر سرمایه‌گذاری تشکیل می‌دهند. 

این شورا وظیفه بررسی و تصویب طرح‌های مرمت و احیای بناهای واگذار شده صندوق احیا را برعهده دارد.

منبع:میراث آریا

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top