تبریز از فرصت 2018 استفاده کند

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر با پایان بازرسی‌های از استان‌های تهران، همدان، کرمانشاه، خوزستان، مازندران و گیلان به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز رفت تا فعالیت‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر را بررسی و برنامه‌های «تبریز‌2018» را از نزدیک دنبال کند.

 

به گزارش خبرگو ، به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میرا‌ث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری

، محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی که عصر دیروز پنجشنبه 9 فروردین وارد تبریز شد، امروز در دیدار با برخی مسئولان دستگاه‌های حاضر در رویداد «تبریز‌2018» از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، سازمان تعزیرات و مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: «"تبریز‌2018" باید با قدرت پیش برود و باید از فرصت ایجادشده برای توسعه و رونق و رفاه بیشتر برای تبریز و حتی کشور استفاده کرد.»

 

او افزود: «اماکن اقامتی تبریز در سال گذشته 45‌درصد ضریب اشغال داشت و امسال این رقم به 80‌درصد رسیده است. امسال حجم سفرها و ضریب اشغال هتل‌ها بیشتر از سال گذشته است.»

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بیان کرد: «وزارت آموزش‌وپرورش نیز قرار است دو روز مرخصی تحصیلی به فرزندان اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر اعطا کند تا نوروزبانان بی‌نوروز نیز بتوانند همراه با خانواده پس از تعطیلات نوروز به سفر بروند. جامعه هتلداران ایران نیز 80‌درصد تخفیف به نوروزبانان بی‌نوروز اعطا کرده است تا از تلاش کارکنان و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر تقدیر شود.»

محب‌خدایی که به‌منظور بازرسی از تأسیسات گردشگری شهر تبریز رفته است قرار است در جشن «تبریز‌2018» که با حضور معاون‌اول رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود شرکت کند.

او درخصوص برنامه‌های «تبریز2018» گفت: «بیشترین فرصت برای "تبریز‌2018" برنامه‌های بعدی و برپایی جشنواره‌های ملی و رویدادهای گردشگری است.»

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top