ارودگاه گردشگری اقلید کلنگ‌زنی شد

آیین کلنگ‌زنی ارودگاه گردشگری در سده اقلید با حضور معاون گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس، فرماندار شهرستان اقلید، بخشدار سده، مسئول اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اقلید و دیگر مسئولان محلی شهرستان امروز ۱۶ بهمن ۹۶ برگزار شد.

 به گزارش خبرگو از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس، در حاشیه این مراسم، محمد ابراهیم فروزانی معاون گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس با اشاره به اهمیت امور گردشگری و جذب گردشگر در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی و اشتغال بر لزوم توجه به کیفیت امور تأکید کرد. 

 

او اظهار کرد: «حفظ هویت و سنت‌های منطقه از اصول مهمی است که باید به آن توجه کرد و با الهام گرفتن از سنت‌ها و میراث‌فرهنگی منطقه و همچنین ارائه خدمات و برنامه‌های متناسب با این ظرفیت‌ها، در راستای جذب گردشگر کوشید.» 

اردوگاه گردشگری شهر سده با مساحت ۱۵هزار مترمربع، شامل فروشگاه و سوغات سرا، سوئیت‌های اقامتی، نمایشگاه صنایع‌دستی، کافی شاپ، فضای سبز، تالار پذیرایی چند منظوره و... با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال ۲۵ نفر به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث خواهد شد.

 

اصلاح شده دوشنبه, 16 بهمن 1396 10:18

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top