روزهای شلوغ رئیس سازمان ميراث‌فرهنگی در نمايشگاه گردشگری

رییس سازمان میراث فرهنگی در هر سه روز از برپایی نمایشگاه گردشگری تهران از همه غرفه‌ها بازدید و با شركت‌كنندگان داخلی و خارجی خصوصی و دولتی چهره‌به‌چهره گفت‌وگو كرد.

 

به گزارش خبرگو ، به‌نقل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، طی سه روز برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران علی‌اصغر مونسان معاون‌ رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هر سه روز در نمایشگاه حضور پیدا كرد و از تمام غرفه‌ها بازدید و با مسئولان هر غرفه صحبت كرد.

فعالان و مردمی كه به نمایشگاه آمده بودند نیز در فضایی صمیمانه و بدون تشریفات خاصی با او همكلام می‌شدند. گاهی حضور مونسان در هر روز تا پنج ساعت نیز طول می‌كشید. شب گذشته نیز او آخرین نفری بود كه از سالن ٣٨A نمایشگاه خارج شد.

مونسان اولین رئیس سازمان میراث‌فرهنگی است كه مدت زمان زیادی را برای حضور در نمایشگاه و صحبت با فعالان حوزه گردشگری  گذاشته است.

در كنار او محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی نیز هر روز از صبح تا شب در نمایشگاه حضور پیدا كرد. محب‌خدایی در مراسم آیینی شب‌هنگام در سالن خلیج فارس نمایشگاه نیز شاهد اجرای برنامه‌های گروه‌های موسیقی استان‌ها بود.

مونسان و محب‌خدایی غیر از بازدید از نمایشگاه و گفت‌وگو با شركت‌كنندگان هر روز دیدارهای رسمی با استانداران و مقامات دولتی و خارجی كه در نمایشگاه حضور پیدا كرده بودند نیز داشتند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۳ بهمن آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز جمعه ۶ بهمن ادامه خواهد داشت.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top