برانکو از کدام کنسرت‌های تهران لذت بیشتری برده است؟

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره دلمشغولی‌های غیر فوتبالی خود در ایران از لذتی که از کنسرت شهرام ناظری و پسرش برده صحبت کرد و از رسالت‌های کار هنری و ورزشی گفت.

 

به گزارش خبرگو ،

برانکو ایوانکویچ که فوتبالی‌ها او را بهنام پروفسور می‌شناسند درباره تجربیات خود از حضور در محافل هنری تهران گفت:

- تاکنون به تماشای چند کنسرت رفته‌ام و آنبرنامه‌ای که به طور خاص در ذهنم مانده است کنسرت «ناگفته‌ها» شهرام ناظری به همراهپسرش (حافظ) بود. واقعاً برایم لذت‌بخش بود که یک جوان به همراه پدرش، فرهنگ و سنتقدیمی ایران را حفظ می‌کند و اشعاری را می‌خواند که قدمتی بیش از ۵۰۰ سال دارند. منواقعا لذت بردم از اینکه تلاش می‌شود این فرهنگ حفظ شود چون کار ساده‌ای نیست، به ویژهاز آقای حافظ ناظری هم خوشم آمد که به عنوان یک جوان در کنار پدرش کنسرت بسیار خوبیرا برای مخاطبان اجرا کردند. به هر حال معمول نیست که جوان‌هایی با این سن و سال اینسبک موسیقی را با چنین شوقی دنبال کنند.

- در کنسرت گروه چارتار با موسیقی مورد پسندجوانان نیز حضور داشته‌ام. آنها موسیقی بسیار عالی‌ای داشتند که به موسیقی کرواسی شباهتداشت. من از اینکه جوانانی که به تماشای کنسرت آمدند آهنگ‌ها را بلد بودند و می‌خواندند،خوشحال و مسرور شدم. کنسرت آنها به بهترین نحو برنامه‌ریزی شده بود که در سطح کنسرت‌هایجهانی بود.

- به طور کلی یکی از مشخصه‌های ایرانی‌هااین است که مردم موزیکالی هستند. خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که با فرهنگ و هنر ایراننیز آشنا می‌شوم چون من به ایران آمدم تا در کنار کارم با فرهنگ، آداب و سنن ایرانی‌هاآشنا شوم نه اینکه فقط به آمدن سر تمرین، مسابقه، خانه و هتل بسنده کنم.

- وقتی در کرواسی بودم تیم خود را به نمایشتئاتر می‌بردم چون ورزش و هنر بسیار نزدیک به هم هستند. اعتقاد دارم تمام کارهای ما(مربیان)، هنرپیشه‌ها، گروه‌های موسیقی، تئاتر، هنرپیشه‌ها و فوتبالیست‌ها برای مردماست. فکر می‌کنم سخت‌ترین کار دنیا، شاد کردن مردم است و البته سخت‌ترین کار این استکه هنرپیشه باشید و مردم را سرگرم کنید.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top