حمایت صاحبان فیلم‌های روی پرده از یکدیگر/ تهیه‌کننده «لاتاری» به تماشای «فیلشاه» نشست

 در راستای حمایت صاحبان فیلم‌های روی پرده از یکدیگر، سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده «لاتاری» به تماشای «فیلشاه» نشست. هر دو این فیلم‌ها جزو اکران نوروزی 97 هستند.

 

به گزارش خبرگو ، سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده «لاتاری» که این روزها روی پرده است به تماشای «فیلشاه»، دیگر فیلمِ اکرانِ نوروزی نشست.

 

او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 

 

«امشب مابین کار و عید دیدنی و ... تونستم ۲-۳ ساعتی رو واسه در کنار خانواده بودن خالی کنم، البته جای تاسف داره، خودمم می‌دونم ولی چه کنم که تقدیر ما این بوده و هست!

القصه با مشورت جمع که چه کنیم و چه نکنیم قرار شد اون‌ها هم یک جایی انتخاب کنن که منم بتونم در کنارش یک کار هم انجام بدم! 

همه با هم رفتیم سینما و دسته‌جمعی نشستیم به تماشای فیلم زیبای «فیلشاه». 

فیلمی که به خوبی زحمات و تلاش‌های تیم زحمتکش اون و رشد تیمی اون‌ها نسبت به اثر قبلی یعنی «شاهزاده روم» درش نمایان است، به ویژه باید به آقایان هادی محمدیان عزیز کارگردان و حامد جعفری عزیز تهیه‌کننده فیلم خسته نباشید گفت.

توصیه می‌کنم اگر خانوادگی به سینما تشریف می‌برید «فیلشاه» رو جزو گزینه‌های نوروز خودتون قرار بدهید، فیلمی مفرح، آموزنده، قصه‌گو و از همه این‌ها مهم‌تر باتکنیک و کیفیتِ به روز جهانی. دست مریزاد به این تیم جوان، خلاق و باانگیزه.  امیدوارم به حق خودشان در اکران برسند و‌ مهجور واقع نشوند.»

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top