حرکت عجیب مایکل داگلاس از ترس رسوایی

 مایکل داگلاس در اقدامی عجیب پیشاپیش هر گونه ادعای آزار و سوءاستفاده جنسی علیه خود را رد کرد.

 به گزارش خبرگو ، مایکل داگلاسستاره سینمای هالیوود و فرزند کرک داگلاس مدعی است که نشریه هالیوودریپورتر بهدنبال انتشار گزارشی است که در آن مایکل داگلاس متهم به آزار جنسی می‌شود.  

 او پیش از انتشار این گزارش اعلام کرد که تمامادعاهایی که در این گزارش مطرح خواهد شد، نادرست و جعلی است. به گفته داگلاس زنیکه او را متهم به آزار جنسی و رفتار نامناسب کرده است، سه دهه پیش از این درکمپانی او مشغول به کار بود.

بازیگر «وال‌ استریت» درباره هویت زن مذکور چیزیبه زبان نیاورد اما اعلام کرد که او را به دلیل عملکرد نامناسب حدود سه دهه پیش ازکمپانی خود کنار گذاشته است.

نشریه هالیوودریپورتر نیز حاضر به تایید یا ردوجود چنین گزارشی درباره مایکل داگلاس نشد.

داگلاس امیدوار است که با سخن گفتن درباره اینموضوع پیش از انتشار آن، تاثیر مخرب آن را بر شهرت و زندگی خود کاهش دهد. او دراین باره گفت:‌ «می‌توانستم منتظر بمانم تا داستان منتشر شود که بدون شک بی‌درنگ بهتمام رسانه‌ها راه پیدا می‌کرد. آن‌گاه من باید در جایگاه متهم از خودم دفاع می‌کردمیا به جای آن می‌توانستم اندکی پیش از انتشار داستان به مردم توضیحاتی ارائه کنم.»

بازیگر کهنه‌کار سینمای هالیوود تایید می‌کند کهگاهی برای ارتباط با اطرافیانش از الفاظ نامناسبی استفاده می‌کند. او در این بارهگفت: «متاسفم اگر با این سخنان دوستانم را آزردم. اما این داستان واقعا مخرب است ومی‌تواند تاثیر بسیار عظیمی بر زندگی و کار من بگذارد.»

اصلاح شده جمعه, 22 دی 1396 07:17

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top