از واکنش چهره‌ها به تبرئه شدن سعید طوسی تا آخرین قیمت‌های ارز و سکه/ پربازدیدهای هفتم بهمن

 در روز شنبه هفتم بهمن، پربازدیدترین خبرها به واکنش چهره‌ها به تبرئه شدن سعید طوسی اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره نظر خواننده مطرح پاپ درباره فرهاد مجیدی و علت افزایش سرطان در ایران بازدید زیادی داشتند.

 

در سرویس سیاست، واکنش احمد توکلیبه خبر تبرئه شدن سعید طوسی پربازدیدترین خبر بود. ماجرای زنی که ازامام زمان (عج) برای امام خمینی پیغام آورده بود نظر کاربران زیادی را به خود جلبکرد. واکنش فوری احمدی‌نژادی‌ها به مخالفت استانداری تهران با برپایی تجمع اعتراضی از سوی این جریان هم مردم را یاد عملکرد آن‌ها در زمانی که مصدر کار بودند، انداخت.

در سرویس اقتصاد،بارش قیمت‌ها در بازار ارز، طلا و سکه با استقبال کاربران همراه شد. همچنین درحالی که رخ‌نماییمحصولات جدید پژو در نصف‌جهان نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرد، خبری با عنوان بیتکوین به پایان خط رسیده است؟ برای علاقه‌مندان این پول مجازی جذاب بود.

در سرویس فرهنگ،علت رد کردن پیشنهاد مهران مدیری از سوی پانته‌آ بهرام بازدید زیادی داشت. حضورمجری مشهور خبر تلویزیون در رونمایی از «تنهاتر از هیچ» هم خیلی‌ها را یاد برنامه‌های خبری سال‌های گذشته سیما انداخت. نظر خواننده مطرح پاپ درباره کاپیتان سابق استقلال با این عنوانکه فرهاد مجیدی بهترین بازیکن ۳۹ سال اخیر استقلال است نیز موافقان و مخالفان خود را داشت.

در سرویس جامعه، پاسخ رییس اداره سرطان وزارت بهداشت به علت افزایش میزان سرطان در ایران بازدیدزیادی به همراه داشت. آماده‌باش استان مازندران برای مقابله با برف و سرما هم خیال مردم را راحت کرد. همچنین واکنش بیمارستان بقیه‌الله به گزارش یک روزنامهدرباره ممنوعیت ورود بانوان با آرایش توانست نظر مخاطبان را جلب کند.

در سرویس بین‌الملل،عکسی از زنی که ترامپ با او راهی سوییس شد نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.واکنش نماینده آمریکا در سازمان ملل به شایعه روابط غیراخلاقی با ترامپ هم پربازدید شد. تهدید اردوغان از سوی نیروهای دموکراتیک سوریه هم نشان داد که منطقه آبستن درگیری‌های تازه است.

در سرویس ورزش، معاونطاهری برای تبرئه خود سند رو کرد که با استقبال هواداران باشگاه پرسپولیس همراه شد. تصویریاز شادی معنادار رضا قوچان‌نژاد هم برای دنبال‌کنندگان لژیونرهای ایرانی جذاب بود.گرفتن جای رونالدو توسط بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال در تلویزیون و خیابان‌هایایران هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز وکاریکاتور، لو رفتن تصویر شعارهای احمدی‌نژادی‌ها برای تجمع اعتراضی پربازدیدترینخبر بود.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top