از نقل قول دختران موسوی تا سرگردانی مردم در مترو/ پربازدیدهای ۹ بهمن

 در روز دوشنبه 9 بهمن، پربازدیدترین خبر به جزییات تازه از وضعیت میرحسین موسوی و همسرش در حصر اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره تصادف بازیکن جوان تیم استقلال و وضعیت او بازدید زیادی داشتند.

 

به گزارش خبرگو ،در سرویس سیاست، نقل قولی از دختران میرحسین موسویدرباره وضعیت پدر ومادرش پربازدیدترین خبر بود. عاقبت به سرنوشت ناوشکن جماران همنظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. آغاز گشت‌های هم‌زمان نیرویانتظامی و سپاه هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصاد،جزییاتی تازه از حادثه سانچی پربازدیدترین خبر بود. آغاز عملیات پذیرش مسافران درفرودگاه امام هم برای مسافرانی که پروازشان کنسل شده بود اهمیت زیادی داشت.سوالی هم درباره مزیت خرید تیبا نسبت به پراید برای کاربران جذاب بود.

در سرویس فرهنگ،شباهت بازیگر ایرانی به جانی دپ در یک فیلم سینمایی با استقبال کاربران همراه شد.گزارشی هم درباره ویژه برنامه های تلویزیون برای جشنواره فیلم فجر برای دنبالکنندگان اخبار این رویداد هنری جذاب بود. علت رد پیشنهاد حضور در «دورهمی» از سویخواننده پاپ هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه،خبر خوشحال کننده بارش برف و باران از ابتدای هفته آینده برای کاربران جذاب بود.سوالی درباره جبران کمبود بارش ها به دلیل بارش برف در چند روز اخیر هم بازدیدزیادی داشت. سرگردانی مردم در خط مترو کرج به دلیل یخ زدگی کابل برق هم برایشهروندانی که از این وسیله نقلیه عمومی استفاده می کنند اهمیت زیادی داشت.

در سرویس بینالملل، شرکت نکردن رئیس امارات در مراسم خاک‌سپاری مادرش برای دنبال کنندگان اخبارمنطقه اهمیت زیادی داشت. واکنش ایران به سخنان پادشاه اردن پربازدید بود. درخواستآنجلینا جولی از شورای امنیت هم برای کاربران جذاب بود.

در سرویس ورزش، تصویریاز خودروی سانحه دیده مهدی قائدی در بوشهر پربازدیدترین خبر بود. دختری که با ریشپسرانه بازی استقلال را دید و‌ منقلب نشد هم برای موافقان حضور بانوان در استادیومهای ورزشی جذاب بود. جزییات تصادف مهدی قائدی در بوشهر هم برای طرفداران فوتبالاهمیت زیادی داشت.

در سرویس طنز وکاریکاتور اطلاعیه ای با عنوان مردم یکم دیگه گناه کنن، سدها پر می‌شه پربازدیدبود.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top