از ممنوع‎المنبر شدن روحانی سرشناس تا اقدام تحسین‌برانگیز آیت‌الله امینی/ پربازدیدهای ۱۰ بهمن

 در روز سه‌شنبه 10 بهمن، پربازدیدترین خبر به سخنان رهبر انقلاب درباره سیاست‌های آمریکا در منطقه اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره گرانی کرایه فرودگاه امام تا تهران و ممنوع‌المنبر شدن روحانی سرشناس بازدید زیادی داشتند.

 

به گزارش خبرگو ،در سرویس سیاست، مهم‌ترین خبر به سخنان رهبرمعظم انقلاب درباره سیاست های آمریکا در قبال منطقه اختصاص داشت.

پربازدیدترین خبر هم به اقدام تحسین برانگیز آیت‌الله امینی مربوط بود که حاضر نشد در حصار نرده‌ها نماز بخواند. نقل‌قولی هم ازآیت‌الله مصباح یزدی با عنوان برخی مسئولان ولایت‌فقیه را دیکتاتوری می‌دانندبرای دنبال کنندگان اخبار سیاسی جذابیت زیادی داشت. رد تحقیق و تفحص مدارک رییسجمهور در مجلس هم از اهمیت زیادی برای کاربران برخوردار بود.

در سرویس اقتصاد،کرایه یک میلیون تومانی فرودگاه امام تا تهران برای مخاطبان قابل تامل و اهمیتبود. پاک شدن جعبه سیاه کشتی چینی کریستال هم نظر کاربران زیادی را به خود جلبکرد. خبری درباره نوسانات بازار ارز و گرانی طلا هم برای فعالان این حوزه جذابیتزیادی داشت.

در سرویس فرهنگ،ممنوع‌المنبر شدن روحانی سرشناس به دلیل اعتراض به مداحان پربازدیدترین خبر بود.ماجرای معتاد شدن بازیگر «بچه‌های آسمان» هم برای کاربرانی که با این اثر خاطرهدارند جالب توجه بود. عزادار شدن شهاب حسینی هم برای علاقه‌مندان این هنرمندجذابیت زیادی داشت.

در سرویس جامعه،مخالفت تند یک نماینده مجلس درباره استخدام زنان بازدید زیادی از سوی کاربرانداشت. عذرخواهی بیمارستان اردستان به خاطر جا گذاشتن پنس در شکم بیمار هم با استقبالکاربران همراه شد. ادعایی درباره خشک شدن 12 استان کشور تا 50 سال آینده هم برایهموطنان از اهمیت زیادی برخوردار بود.

در سرویس بین‌الملل، واکنش ظریف به نمایش قلابی ترامپ علیه ایران برای دنبال کنندگان روابطایران و آمریکا جذابیت زیادی داشت. اظهارنظری از رییس جمهور روسیه درباره نحوهبرخورد آمریکا با عنوان اینکه با روسیه مثل ایران و کره‌شمالی رفتار شود احمقانهاست بازدید زیادی داشت. انصارالله پاسخ میهمانی ترامپ را داد هم برای علاقه‌مندان بهمسایل منطقه اهمیت زیادی داشت.

در سرویس ورزش،اظهارنظر معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره حادثه‌ای که برای مهدی قائدی رخ دادپربازدیدترین خبر بود. سوالی درباره علت دعوت نشدن آقای گل پرسپولیس به تیم ملی همبرای هواداران سرخ‌ها جذابیت زیادی داشت و مورد استقبال قرار گرفت. تصویری هم ازکودک تازه متولد شده مهاجم تیم ملی فوتبال توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس طنز وکاریکاتور، متلک تصویری یک روزنامه به شهردار تهران و وزیر راه پربازدیدترین خبربود.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top