از ردپای امارات در پرونده جاسوسی کاووس سیدامامی تا تشدید بارش‌های تهران/ پربازدیدهای ۲۸ بهمن

 در روز شنبه 28 بهمن، پربازدیدترین خبر به ردپای امارات در پرونده جاسوسی کاووس سیدامامی اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره توقف تولید سه سواری و پاسخ پلیس تهران به خبرهایی درباره تنباکوی جنسی بازدید زیادی داشتند.

 

به گزارش خبرگو ،در سرویس سیاست،ردپای امارات در پرونده جاسوسی کاووس سید امامی نظر کاربران را به خود جلب کرد. هم‌دردیسیاسیون با احمد توکلی داغدار برای بسیاری جالب بود. واکنش لاریجانی به اصرار قاضی‌پوربر طرح سوال از روحانی، مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویساقتصاد، سکه و دلار نزولی شد پربازدیدترین خبر بود. نرخ سود بانکی افزایش می‌یابد؟ توجهکاربران را جلب کرد. سه سواری که تولیدشان متوقف شد با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس فرهنگ،نصب سردیس عباس کیارستمی با زخمی از چاقو برای کاربران جالب توجه بود. «بدون تاریخ،بدون امضاء» در سه روز میلیاردی شد بازدید زیادی داشت. منتقد حاتمی‌کیا، او را به حضرتفاطمه حواله داد برای کاربران جذابیت داشت.

در سرویس جامعه،بارش‌های تهران از امشب شدیدتر می‌شود مورد توجه کاربران قرار گرفت. پاسخ پلیستهران به خبرهایی درباره تنباکوی جنسی برای مخاطبان جذابیت زیادی داشت. بدون آمادگیبه این جاده‌ها نزنید نظر کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل،پیام تسلیت ظریف به احمد توکلی مورد توجه قرار گرفت. بالگرد حامل وزیر کشور مکزیکسقوط کرد توجه کاربران را به خود جلب کرد. ترامپ به داشتن رابطه نامشروع با یک مدلمتهم شد با بازدید کاربران همراه شد.

در سرویس ورزش، قیمتستاره‌های روی بیلبوردها؛ کی‌روش میلیون دلاری و دایی دو میلیاردی پربازدید شد. به بهانهبرخورد زشت سرمربی استقلالی با گزارشگر نود برای هواداران این تیم جالب بود. تصویریاز تیپ جدید و متفاوت سوشا مکانی توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس طنز وکاریکاتور، چه می‌کنند این جماعت ۱۸+ پربازدیدترین خبر بود.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top