از تعطیل شدن دولت ترامپ تا پاسخی به حواشی پیش‌آمده درباره قرآن مطلا/ پربازدیدهای ۳۰ دی

 در روز شنبه 30 دی، پربازدیدترین خبر به درخواستی از سردار قاسم سلیمانی اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره واردکننده آیفون و تعطیلی دولت ترامپ بازدید زیادی داشتند.

 

به گزارش خبرگو ،در سرویس سیاست، پیشنهادی برای سردار قاسمسلیمانی با عنوان با جوانی که پرچم ایران را آتش زد ملاقات کنید و از او بپرسیدپربازدیدترین خبر بود. پشت پرده انتشار فیلم جلسه انتخاب آیت الله خامنه ای بهعنوان رهبر هم بازدید زیادی داشت. پس لرزهای صبحانه سیاسی ضرغامی با یک اصلاح طلبدیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد،تامین اجتماعی واردکننده رسمی آیفون شد پربازدیدترین خبر بود. اعلام زمان تکمیلآزادراه همت کرج دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. سه برابر شدن سود سهام عدالت همنظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ،اظهارات بازیگر «شب های برره» درباره مهران مدیری پربازدیدترین خبر بود. تصویرخواننده مطرح لس آنجلسی روی پوستر یک نمایشگاه هم دیگر پربازدید این سرویس بود.ناگفته های زوج هنری که پس از 22 سال به هم رسیدند هم با استقبال کاربران همراهشد.

در سرویس جامعه، پاسخآستان مقدس حضرت معصومه(س) به حواشی پیش‌آمده درباره قرآن مطلا پربازدیدترین خبربود. پاسخ دفتر قالیباف به زیباکلام با عنوان او تعداد کارمندان شهرداری را به ۶۸هزار رساند، نه ۷۰ هزار بازدید زیادی داشت. خبری هم درباره مهاجرت معکوس از پایتخت نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس بینالملل، واکنش وزارت خارجه به سخنان میهمان برنامه صداوسیما پربازدیدترین خبر بود. تعطیلیدولت ترامپ هم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. سیدحسن نصرالله عزادار شد همبازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز وکاریکاتور هم حداد، ولایتی و صالحی امیری در صف شغل جدید پربازدیدترین خبر بود.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top