از افشاگری دیرهنگام علیه احمدی‌نژاد تا مرگ غریبانه خالق «بابا آب داد»/ پربازدیدهای ۱۶ اسفند

 در روز چهارشنبه 16 اسفند، مهم‌ترین خبر به افشاگری دیرهنگام علیه احمدی نژاد اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره رکوردزنی سکه گرمی در بازار و روایت کویتی‌پور از علاقه‌اش به خواننده لس‌آنجلسی پربازدید شدند.

 

به گزارش خبرگو ،در سرویس سیاست، افشاگری‌دیرهنگام‌ علیه احمدی‌نژاد پر بازدید شد. عکس کمتر دیده شده‌ و دیدنی از آمادگی جسمی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی هم توجه کاربران را به خود جلب کرد. دیگر خبر پربازدید، اعلام وصول ستیضاح حجتی بود.

در سرویس اقتصاد، بسیاری خواستند بدانند آیا سقف کارت به کارت درون بانکی کم شد؟ قیمت آپارتمان‌های ۸۰ تا ۹۰ متر در تهران هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت. رکوردزنی سکه گرمی در بازار نیز چشم‌ها را خیره کرد.

در سرویس فرهنگ، تصادف بازیگر زن و مرگ فرزند ۴ ساله‌اش با واکنش کاربران مواجه شد. عکسی از مهران احمدی و سارا بهرامی در «ساخت ایران ۲» هم پربازدید شد. همچنین فیلم روایت کویتی‌پور از علاقه‎اش به خواننده لس‌آنجلسی نظر کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، مرگ غریبانه خالق «بابا آب داد» پربازدید شد. در ادامه، روستایی در روسیه به نام ایران مورد توجه قرار گرفت. کرباسچی به یک سال حبس محکوم شد هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین‌الملل، بیانیۀ وزارت خارجه فرانسه دربارۀ سفر لودریان به تهران پربازدید شد. سپس، پاسخ ظریف به اظهارات ضدایرانی نتانیاهو کلیک زیادی خورد. غوغایی که استعفای مشاور ارشد اقتصادی کاخ سفید به پا کرد هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، سلفی شفر و دخترش پس از تساوی در امارات کلیک خورد. حرف‌های جالب شفر درباره داور بازی استقلال و العین مورد توجه قرار گرفت. جدی شدن ماجرای رفتن بازیکن پرسپولیس به قطر هم پربازدید شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، موقع پوشیدنِ شلوار خوابم می‌برد مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top