از اخراج استادان از دانشگاه آزاد تا واکنش آیت‌الله مکارم به واژه «حجاب اجباری»/ پربازدیدهای ۹ اسفند

 در روز چهارشنبه نهم اسفند، اخراج زیباکلام از دانشگاه آزاد، از پربازدید‌ترین خبرها بود. اخبار و حواشی دربی هم مخاطبان زیادی داشت.

 

به گزارش خبرگو ،در سرویس سیاست، زیباکلاماز دانشگاه آزاد اخراج شد نظر بسیاری از کاربران را جلب کرد. امام جمعه‎ای که پرادو سوار می‎شودو علیه اشرافی‎گری حرف می‎زند مخاطبان زیادی پیدا کرد. پدیده‌ «آقازاده‎های سهم‎خواه»هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، بسیاری خواستند بدانند چرالنگر نرخ ارز در رفت؟ هشدار به شکستن بلور اعتماد هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد. این خبر که هواپیمای سقوط کرده هیچ مشکل فنی نداشت نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، عکسیکه حامد بهداد از لیلا حاتمی در پشت‌صحنه یک فیلم منتشر کرد دیدنی شد. همچنین درگذشت کارگردان سرشناس سینما در ۹۷ سالگی بازدید زیادی داشت. کاربران بسیاری هم با سودآورترین نامزدهای اسکار امسال آشنا شدند.

در سرویس جامعه، واکنش فرهاد‌ رهبر به موجاخراج اساتید دانشگاه آزاد پربازدید بود. واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی به واژه «حجاب اجباری» پر کلیک شد. بارانیبودن بیشتر مناطق کشور در پنج‌شنبه و جمعه هم خبر از روزهای خوب داد.

در سرویس بین‌الملل، یکنامه مشکوک در پایگاه ارتش آمریکا حال ۱۱ نفر را بد کرد پربازدید شد. این پرسش که پسر عبدالله صالح در نخستین سخنرانی پس از مرگ پدرش چه گفت؟ هم توجه کاربران را به خود جلب کرد. وجود بیش از ۵۰ هزار موش در مجلس ملی پاکستان با بازدیدکاربران همراه شد.

در سرویس ورزش، واکنش سیدحسینحسینی به شهردار بابلسر پربازدید شد. قهرمان بدن‌سازی ایران و جهان درگذشت هم با تاسف کاربران همراه شد. سورپرایز احتمالی شفر برای دربی لو رفت بسیار پرکلیک شد.

در سرویس طنز وکاریکاتور، تجارت کثیف در تهران نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top