برگزاری دومین همایش مدیران ارشد بیمه تجارت نو در مشهد

دومین آیین گردهمایی مدیران ارشد این شرکت به مدت سه روز از هشتم آذر ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

 

به گزارش خبرگو ،در مراسم افتتاحیه که با حضور مدیران ستادی و مدیران شعب کل کشور این شرکت برگزار شد، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو هدف از برگزاری این گرد همایی را دانش افرایی و انتقال تجارب، حل مسائل موجود با گفت و گو های رودررو و ایجاد تنوع در دیدارهای رسمی عنوان نمود و اظهار داشت در پایان گردهمایی تصیمات اتخاذ شده در حوزه های مختلف جهت اجرا به واحدهای مختلف ابلاغ خواهد شد.

 دکتر سید محمد عباس زادگان در ادامه صحبت های خود توسعه فعالیت های شرکت به تمام استان ها تا پایان سال جاری، توجه به آموزش نمایندگان،توسعه فعالیت های برون مرزی در سال آتی همکاری با بیمه گران اتکایی معتبرو.... را از برنامه های اصلی شرکت دانست.

در ادامه سید کاظم ملکوتی معاون فنی شرکت بیمه تجارت نو در سخنانی تقویت فروش بیمه های خرد در ریشه های غیر از شخص ثالث را ضروری دانست و اظهار نمود روئسای شعب ضمن نظارت کامل بر فعالیت شبکه فروش میبایست اهرم های لازم را به منظور تقویت فعالیت شبکه فروش بکار گیرند و یکی از اصلی ترین اهرم ها آشنا نمودن نمایندگان با بازار بیمه ای سایر رشته های غیر از اتومبیل می باشد که باید به آن توجه ویژه شود.ایشان درادامه رعایت نکات فنی در صدور بیمه نامه را بسیار حائز اهمیت دانستند و تاکید نمودند تمامی نمایندگان میبایست بخش نامه ها و دستورالعمل های شرکت را مبنای فعالیت خود قرار دهند.دراین مراسم دکتر بهنام شهریار معاون مدیرعامل نیز به تشریح برنامه استراتژیک شرکت پرداخت و استراتژی ها، برنامه ها و اقدامات راهبردی را که برای اوره 5ساله تدوین شده اند به واحدهای مختلف ابلاغ نمودند.درادامه علی قمری مدیر امور شعب و نمایندگان نیز برنامه های توسعه ای خود را به منظور توسعه شبکه فروش و توانمد سازی نمایندگان ارائه نمودند.در این گردهمایی هریک از مدیران شعب به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و برنامه های خود را جهت دستیابی به

اهداف تعیین شده طبق برنامه استراتژیک شرکت اعلام نمودند همچنین از آقایان نجفی (مدیرشعبه اراک)بزرگ پور(مدیر شعبه اصفهان) قنبری (مدیر شعبه ساری)به عنوان شعبات برتر این شرکت تقدیر شد.

شایان ذکر است در طول این گردهمایی و جلساتی با مشتریان ارزنده استان خراسان رضوی کارگروههای تخصصی فنی، بازاریابی، مالی و اداری به منظور هماهنگی بیشتر شعب با واحد های ستادی و رفع برخی مسائل موجود شعب تشکیل شده است.

منبع:ریسک نیوز

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top