پیام تبریک بیمه ما به مناسبت 17 مرداد

خبرگو: هر حادثه وقتى در چارديوارىی سكوت و بى ‏اعتنايى و غفلت قرار بگيرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پايدار شدن حوادث بستگى دارد به اين‏كه مبلّغان و خبررسانانى امين، صادق و با انگيزه داشته باشند.

 

                                                                                                          مقام معظم رهبری

هفدهم مرداد روز پاسداشت تلاش بي‌وقفه انسان‌هاي آگاهي است كه با سلاح قلم در سرزمين آگاهي قدم مي‌زنند،کسانی که تمامی همتشان ارتقای اطلاعات در جوامع بوده و نمی‌گذارند جامعه در بی‌خبری مانده، با رشد آگاهی مردم، باعث تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قله‌های پایداری و استقامت در نتیجه پیشرفت و سعادت می‌شوند.

تراوش اندیشه و شراکت جویی برای نشر ایده و اطلاعات تازه، هنری است که صحنه گردانانش خبرنگارانند و سوگند خداوند به قلم، بیانگر پاکی ساحت این ابزار مقدس است که تنها و تنها شایسته حرکت در مسیر اهداف خداپسندانه و نافع برای مردم می باشد.

در عصر قدرت بلامنازع ارتباطات، هیچ امری از دید تیزبین جامعه و ذهن پویای خبرنگاران دور نمی ماند و در این عرصه توجه به تیغ دو لبه فصاحت روشنگرانه و صراحت غیرمنصفانه، پیش نیاز رفتاری حرفه ای و اخلاق گرایانه است.

اینجانب هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به همه­ی پاسداران حریم قلم و خبر تبریک و تهنیت عرض نموده و سلام و درود خویش را به پیشگاه همه رسالت پیشگان آگاهی و روشنگری, شهیدان عرصه خبر به ویژه خبرنگار شهید، صارمی عرضه می دارم و توفیق روزافزون و سلامت و سعادت همه خبرنگاران عزیز را از ایزدمتعادل مسئلت می نمایم.

                                                                          حجت بهاری فر

                                                                             مدیرعامل بیمه "ما"

                                                                          مرداد97

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top