معاون رئیس جمهور جایزه ملی مسئولیت اجتماعی را به بیمه دی اهدا کرد

خبرگو: بیمه دی در آئین رونمایی از ثبت ملی خط نستعلیق میرعماد حسنی و به پاس ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از آثار ارزشمند ملی، مفتخر به دریافت جایزه ملی مسئولیت اجتماعی شد.

به گزارش خبرگو به نقل از روابط عمومی بیمه دی در این مراسم که با حضور دکتر مونسان، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، تنی چند از مدیران فرهنگی کشور، مدیرعامل و چند تن از مدیران ستادی بیمه دی برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس جایزه ملی مسئولیت اجتماعی به مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی اهدا شد. بیمه دی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و برای پاسداشت از فرهنگ و هنر ایران زمین به عنوان یکی از حامیان این همایش در این مراسم حضور پیدا کرد.به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در این مراسم که با حضور دکتر مونسان، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، تنی چند از مدیران فرهنگی کشور، مدیرعامل و چند تن از مدیران ستادی بیمه دی برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس جایزه ملی مسئولیت اجتماعی به مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی اهدا شد.

بیمه دی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و برای پاسداشت از فرهنگ و هنر ایران زمین به عنوان یکی از حامیان این همایش در این مراسم حضور پیدا کرد.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top