مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بیمه "ما" برگزار شد

مراسم تقدیر از بازنشستگان با حضور مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره ، معاونین و پرسنل شرکت برگزار شد و طی آن  علاوه بر تجلیل از کارمندان بازنشسته و اهدا لوح تقدیر ، از زحمات پرسنل شاغل شرکت نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد .

به گزارش خبرگو از روابط عمومی بیمه "ما" در این مراسم حجت بهاری فر ضمن تقدیر و تشکر از چندین سال تلاش همکاران باسابقه گفت : بازنشستگان ذخایر صنعت بیمه کشور بوده و نقش اساسی در راه اندازی شرکت بیمه "ما" داشتندب و بی شک موفقیت های روزافزون شرکت بیمه "ما" مدیون تلاش صادقانه کلیه پرسنل این شرکت علی الخصوص همکاران پیشکسوت  بوده است.

وی بزرگترین سرمایه هرشرکتی را نیروی انسانی دانست و افزود : هر خلاقیت و ابتکاری که در شرکت شکل می گیرد ماحصل تلاش انسان های خلاق ، مستعد و متخصص است که آن را شکل می دهند. در همین راستا و به منظور  تکریم همکاران بازنشسته صنعت بیمه که در شرکت بیمه "ما" مشغول بودند و به پاس تلاش و همکاری چندین ساله آنان قدردانی و تجلیل می شود.

مدیرعامل بیمه "ما" افزود : امیدواریم در سال 97 موفقیت های چشمگیری در زمینه های مختلف کسب کرده و از "ما" بعنوان شرکتی سرآمد و در حال توسعه نام برده شود ، ما همچنان با هم و در کنار هم هستیم و شما چون دیروز برای شرکت عزیز و محترم می باشید.

در پایان این مراسم از کارمندان سابق با اهدای لوح  و هدیه تقدیر به عمل آمد .

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top