راهکار لویدز برای تداوم همکاری تجاری بیمه گران با ایران

خبرگو: رئیس لویدز همکاری تجاری بیمه گران با ایران را در صورت برقراری تحریم های مجدد یک روند پیچیده خواند و مکانیزم تازه ای را برای تداوم کسب و کار پیشنهاد نمود.

به گزارش خبرگو بروس کارنیچ براون در گفت و گوی اخیر خود با رویترز اعلام کرده است: از سال گذشته بخشی از لویدز تحت مالکیت شرکت آمریکایی DXC  درآمده است و این احتمال وجود دارد که بیمه گران نتوانند کسب و کارهای مرتبط با ایران را از طریق بستر لویدز پردازش نمایند.

وی پیشنهاد نموده است شما می توانید از طریق لویدز و بوسیله دیگر مکانیزم های تسویه خارج  از DXC این کار را انجام دهید. اما این مسئله پیچیدگی های خاص خود را دارد و فرصت های کسب و کار در هر حال باید ارزشیابی شود.

گزارش ها حاکی از آن است که به دلیل برقراری تحریم های جدید ایالات متحده، بستر توزیع دیجیتال لویدز که اخیرا راه اندازی شده برای صنعت بیمه ایران مجاز شناخته نشده است و این موضوع بیمه گران علاقه مند به ارائه پوشش بیمه به ایران را دچار مشکل می کند.گفتنی است شرکت DXC ارئه دهنده پردازش داده ها و دیگر خدمات سروری به لویدز و دیگر بیمه گران لندن است.

یاد آور می شود به گزارش رویترز بیمه گران، بخش اتکایی، کارگزاران و شرکت های کشتی رانی پس از عقب نشینی آمریکا از برجام و تحریم های مجدد علیه بخش بیمه و اتکایی ایران که از 4 نوامبر سال جاری میلادی عملیاتی می شود، کسب و کارهای خود را با ایران کاهش داده اند در حالی که پس از برداشته شدن تحریم های ثانویه آمریکا در ژانویه 2016 و نیز تحریم های اتحادیه اروپایی، لویدز لندن و دیگر بیمه گران اروپایی پوشش دریایی، انرژی و اعتبار تجاری برای ایران صادر نمودند. برداشته شدن تحریم های ثانویه به معنای آن بود که شرکت های اروپایی قادر به تجارت بدون جریمه ایالات متحده بودند و نیز شرکت های تابع ایالات متحده قادر به تجارت با ایران بودند.

اصلاح شده شنبه, 30 تیر 1397 07:15
برچسب ها

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top