حق بیمه های جهان به 5 تریلیون دلار در سال 2017 رسید

خبرگو: حق بیمه های جهان در سال 2017 با 0/5 درصد افزایش به 5 تریلیون دلار رسید که این رقم پس از افزایش 2/2 درصدی در سال 2016 گزارش شده است.

نشریه جهانی سیگما متعلق به شرکت بیمه اتکا یی سوئیس ری در پنجاهمین سالگرد انتشار خود در شماره جولای این نشریه که در روز گذشته منتشر شده است ضمن انتشار خبر بالا آورده است: در همین دوره حق بیمه های بخش بیمه زندگی جهان 0/5 درصد و بخش غیر زندگی 2/8 درصد افزایش داشته است.

در حقیقت بازارهای نوظهور به ویژه بازار چین محرک اصلی رشد حق بیمه های جهان بالاخص در بخش بیمه زندگی بوده است. در عین حال این نشریه افت حق بیمه های زندگی در بازارهای پیشرفته مانند ایالات متحده و غرب اروپا را دلیل اصلی کاهش رشد در حق بیمه های جهان عنوان کرده است و پیش بینی نموده که در زمان باقی مانده از سال جاری میلادی حق بیمه های غیر زندگی بهبود یابد و اقتصاد  قوت گیرد. گفتنی است: این نشریه در سومین شماره خود در سال 2018 گزارشی را انتشار داده است که در جداول ارائه شده آن به رشد قوی کشور چین در زمینه حق بیمه های بخش زندگی اشاره شده و پیش بینی نموده است که در سال 2019 حق بیمه های زندگی رشد قابل قبولی داشته باشد.

اصلاح شده شنبه, 16 تیر 1397 08:24

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top