بهاری فر: نرخ دهی فنی در مناقصه های بزرگ مورد توجه باشد

خبرگو: مدیرعامل بیمه ما در نشست شورای مدیران این شرکت تقویت شبکه فروش و استفاده حداکثری از ظرفیت های بانک ملت را از مهمترین اهداف شرکت در روزهای پیش رو دانست.

به گزارش خبرگو وی در این نشست که با هدف هم اندیشی و تاکید بر برنامه های سال جاری تشکیل شد گفت: با تقویت شعب و سیاست گذاری مناسب از طرف ستاد، جذب نمایندگان با کیفیت بالا، دور از دسترس نیست.

وی اهمیت نرخ دهی فنی در مناقصات بزرگ و مدیریت ریسک مناسب را مورد تأکید قرار داد و افزود: نقش حوزه فنی شرکت در زمینه جذب مشتریان کلان و ارائه خدمات به بیمه گذاران، مشتریان و مراجعین از اساسی ترین وظایف ذاتی این حوزه می باشد.

وی با اعلام رشد 21.88 درصدی پورتفوی و افزايش 54 درصدي پرداخت خسارت در سال 1396 گفت:امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر میان مدیران ستاد و شبکه فروش شرکت بيمه "ما" در سال 97 ، پورتفوی شرکت افزایش یافته و رسیدگی به خسارت های اعلامی سریع تر انجام شود.

مديرعامل بيمه "ما"در پایان با تاکید بر ترویج فرهنگ بیمه گفت: آماده سازی محتوای فنی از سوی مدیران ستاد، برگزاری دوره های آموزشی، انتقال تجربیات و ارائه آموزش های لازم ، نقش بسزایی در آگاهی عموم مردم خواهد داشت.

اصلاح شده شنبه, 27 مرداد 1397 07:22

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top