بازدید کاتب از شعب غرب و شرق بیمه سرمد در تهران

خبرگو: مجتبی کاتب، رئیس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد در بازدید سرزده از شعب غرب و شرق بیمه سرمد در استان تهران نحوه ارائه خدمات و کیفیت پاسخگویی به مشتریان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرگو در جریان این بازدیدها که با همراهی سید روح الله علیپور یزدی و محمد حسین حسینی کنارویی، صورت گرفت، شیوه ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان این شرکت مورد توجه رئیس و اعضای هیئت مدیره بیمه سرمد قرار گرفت.

در جریان این بازدیدهای سرزده، دکتر کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، بر لزوم مشتری‌ مداری و بهبود کیفیت پاسخگویی به مراجعان تاکید کرد و گفت : شناخت دغدغه های همکاران و چالش های پیش روی آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در جهت جذب پورتفوی بالا و بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان گفت: کارکنان بیمه سرمد همواره جلب رضایت مشتری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌اند و سیاستگذاری‌های ستاد مرکزی این شرکت نیز همیشه در جهت تسهیل روند خدمت ‌رسانی به مشتریان و بهبود کیفیت خدمات بوده است.

در ادامه این دیدارها، علیپور یزدی، عضو هیات مدیره شرکت بیمه سرمد، با تاکید بر پیگیری موضوعات مطروحه کارکنان این شرکت در ستاد مرکزی، گفت: شعبه غرب استان تهران شرکت بیمه سرمد، اولین شعبه شرکت بوده که در سال 1392 افتتاح شده است و به ‌منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان بیمه سرمد در پایتخت، در سال گذشته شعبه شرق تهران این شرکت نیز تاسیس شد.

وی افزود : در تمامی سالهای فعالیت شعب بیمه سرمد در تهران، همکاران ما از هیچ تلاشی در جهت ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به مشتریان فروگذار نکرده‌اند و خوشبختانه کسب عنوان پاسخگوترین شرکت بیمه در دوره‌های مختلف و کسب و حفظ رتبه یک توانگری مالی، گویای تلاش کارکنان این مجموعه، برای کاهش دغدغه‌های بیمه‌گذاران بوده است.

حسینی کنارویی، عضو هیات مدیره بیمه سرمد نیز در این دیدار با اشاره به لزوم حمایت از صنعت و تولیدات داخلی، فعالیت اثربخش شرکت‌های بیمه را به عنوان گامی موثر در جهت کاهش نگرانی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع برشمرد و بر لزوم فعالیت متمرکز نمایندگان فروش در این حوزه‌ها تاکید کرد.

اصلاح شده یکشنبه, 11 شهریور 1397 12:14
برچسب ها

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top