نشان ملی نبوغ و مدیریت ایرانی درصنعت بانکداری به بانک شهر اهدا شد

مدیرعامل بانک شهر در هشتمین اجلاس روسای آیتک، نشان ملی نبوغ و مدیریت ایرانی در صنعت بانکداری را دریافت کرد.

 

به گزارش خبرگو ، و به نقل از بانک شهر، در هشتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ و خدماتی نمونه سراسر کشور که با عنوان «اجلاس روسای آیتک» با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیران عامل و روسای شرکت‌های مختلف بخش خصوصی و برخی مدیران و کارشناسان بانک‌ها در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، نشان ملی نبوغ و مدیریت ایرانی در صنعت بانکداری به دکتر حسین محمد پورزرندی مدیر عامل این بانک، اهدا شد.

بر این اساس، مولفه های شاخصی همچون رفع موانع تولید، بررسی سطح تولید و اشتغال، سطح اعتماد مشتری و سطح خدمات در ارزیابی شرکت های حاضر در این اجلاس، تحت نظارت یک سازمان بین المللی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت، مدیرعامل بانک شهر به دلیل تلاش در جلب اعتماد مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان با ارائه خدمات نوین، نشان ملی نبوغ و مدیریت ایرانی در صنعت بانکداری را به خود اختصاص داد.

رونمایی از سرویس‌های جدید «همراه شهر» بانک شهر

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر از رونمایی سرویس های جدید «همراه شهر» این بانک خبر داد و گفت: نسخه جدید دارای  قابلیت های منحصر به فرد در حوزه پرداخت الکترونیک است.

طبق اعلام مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با بیان اینکه شعار «نوآوری در خدمت» همواره سرلوحه خدمات ارایه شده از سوی بانک شهر بوده، افزود:خوشبختانه در هشتمین سالگرد تاسیس بانک شهر و در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مشتریان، سرویس های جدیدی به «همراه شهر» این بانک افزوده شد.

وی با اشاره به استقبال مشتریان از نسخه اولیه همراه شهر که در سال گذشته رونمایی شد، تصریح کرد: در نسخه قدیم ۶۳ سرویس در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک ارائه شده بود که در نسخه جدید ۲۸ سرویس جدید نیز به آن اضافه شده است.

نمازی با اشاره به اینکه سرویس های جدید با توجه به نیازسنجی هایی انجام شده از مشتریان طراحی شده، خاطرنشان کرد: تمامی سرویس های جدید «همراه شهر» با رعایت قوانین و مقررات حوزه پرداخت الکترونیک به نسخه قدیمی افزوده شده است.

وی افزود: در گذشته «همراه شهر» بانک شهر تنها قابلیت ارایه خدمات به مشتریان بانک شهر را داشت ، اما در نسخه جدید ، خدمات گسترده ای برای تمامی مشتریان شبکه بانکی کشور در نظر گرفته شده و قابل بهره برداری است.

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه شهروندان می توانند در محیط کاربری ساده، فعالیت‌های بانکی خود را انجام دهند، ادامه داد: متناسب با افزایش مراجعه کنندگان به «همراه شهر» زیرساخت های مورد نیاز نرم افزاری و امنیتی تقویت شده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی سرویس‌های جدید در نسخه به روز شده «همراه شهر» تاکید کرد: ارایه خدمات بدون ورود به نرم افزار، پرداخت از بستر NFC،  راه اندازی خدمات شهرکارت برای عموم مشتریان ، جستجو و نمایش نزدیکترین شعب روی نقشه، سرویس اطلاع رسانی، ثبت انتقادات و پیشنهادات و ... از مهم‌ترین سرویس‌های نسخه جدید است.

نمازی، در ادامه با بیان اینکه هم اکنون دسترسی به  نسخه جدید «همراه شهر» از طریق سایت بانک شهر به نشانی Http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزارهای کافه بازار و Google Play قابل دسترسی است، افزود: در راستای عمل به شعار نوآوری در خدمت بانک شهر و توجه به نیاز مشتریان؛ توسعه سرویس‌های سامانه همراه شهر، ادامه خواهد داشت و در آینده نزدیک ، اطلاع رسانی خواهد شد.

افزایش ساعت کاری شعب و باجه‌های بانک شهر در ایام پایانی سال

بر اساس اعلام معاون شعب و توسعه بازاریابی این بانک،  با توجه به رویه سنوات گذشته درخصوص ساعات کاری واحدهای بانکی در ایام پایانی سال، از روز شنبه پنجم اسفندماه ۱۳۹۶ تا پایان سال جاری، ساعت ارائه خدمات به مشتریان برای همه شعب بانک شهر به مدت یک ساعت و تا ساعت ۱۷ افزایش یافت.

بر اساس این اعلام، ساعات کاری باجه های این بانک نیز پس از تایید روسای مناطق به مدت یک ساعت و تا ساعت ۱۶ افزایش خواهد یافت.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top