شناسایی ظرفیت‌های ایلام در بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران

سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارزیابی عملکرد شعب و دوایر ستادی در راستای تحقق اهداف ترسیمی و ارائه راهکارهای لازم برای اجرای کامل سیاست های اعتباری ابلاغ شده در فرصت باقی مانده از سال، به استان ایلام سفر کرد.

 

به گزارش خبرگو ،

به گزارش اقتصاد آنلاین، شناسایی و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای جذب منابع پایدار قرض الحسنه در استان و تبیین محورهای مناسب برای افزایش سهم بانک از بازارهای فعال، یکی از اهداف این سفر بود.

ارزیابی شاخص های مدیریت منابع و مصارف، بررسی وضعیت مطالبات و تبیین عملکرد ستاد و شعب در فعالیت های بازاریابی از دیگر هدف های مهم این بازدید می باشد.

جلسه هم اندیشی با روسا و کارکنان بانک در استان ایلام به منظور ارائه رهنمودهای لازم در راستای تحقق اهداف و سیاست های اعتباری در فرصت های باقی مانده از سال نیز با حضور سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهرایران در محل سالن جلسات ساختمان مدیریت استان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها، فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی نیز در این سفر حضور داشتند.

منبع:اقتصاد آنلاین

اصلاح شده یکشنبه, 28 مرداد 1397 03:54

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top